Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Prosím o prověření všech mých plateb ( variabilní symbol 3621766377), protože své závazky ( měsíčně 199,-Kč ) platím vždy okamžitě po dodání složenky a přesto mi opakovaně chodí upomínky za mobilní služby. Na vyúčtováních je částka 199,01 !!! na složenkách se objevuje částka 199,00 !!! Kč čímž zřejmě nedoplatek vzniká a další měsíc se požadovaná částka násobí.
Jsem seniorka a mobil prakticky vůbec nepoužívám , proto prosím o vyřešení tohoto nepříjemného problému.
Několikrát jsem se již pokoušela o kontakt s O2, ale vždy bez odezvy.
POMOZTE, prosím.
Řádné uvedení částky na zasílané složence !
|
Tweet |
Podle zákona na ochranu spotřebitele se při konečném účtování prodávaných výrobků a poskytovaných služeb v hotovosti celková částka zaokrouhluje vždy k nejbližší platné nominální hodnotě zákonných peněz v oběhu. K načítání nedoplatků by tak nemělo docházet a výše měsíčního vyúčtování by neměla z tohoto důvodu narůstat.
Hezký den, dovolím si rekapitulovat několik posledních vyúčtování (data budou udávána ve formátu Variabilní symbol – datum splatnosti - uhrazeno):
1287765647 - 11.05.2015 – Neuhrazeno, ve splatnosti.
1286402931 - 10.04.2015 - 31.03.2015
1285058175 - 13.03.2015 - Neuhrazeno
1283697482 - 10.02.2015 - 25.02.2015
1282336248 - 16.01.2015 - 30.01.2015
1280969998 - 10.12.2014 - 13.01.2015
1279601820 - 07.11.2014 - 25.11.2014
1278231254 - 10.10.2014 - 27.10.2014
Z výpisu je tedy patrné, že platby k nám dochází kromě posledního vyúčtování s pravidelným zpožděním. Doporučím pro přehlednost a zlepšení stability plateb nastavit bankovní inkaso (o2.cz/inkaso) a uhrazení chybějící platby z března.
Václav Brožek, Guru pro Social Media, O2
Prosíme spotřebitele o doplnění informací o tom, v jaké fázi se stížnost nachází a o její případné uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnost reagovat. Protože služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se stížnost uzavřít.