Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#6608Opakované upomínky za mobilní služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.04.2015, před 10 lety

Michaela Sejková

Znění stížnosti

Prosím o prověření všech mých plateb ( variabilní symbol 3621766377), protože své závazky ( měsíčně 199,-Kč ) platím vždy okamžitě po dodání složenky a přesto mi opakovaně chodí upomínky za mobilní služby. Na vyúčtováních je částka 199,01 !!! na složenkách se objevuje částka 199,00 !!! Kč čímž zřejmě nedoplatek vzniká a další měsíc se požadovaná částka násobí.
Jsem seniorka a mobil prakticky vůbec nepoužívám , proto prosím o vyřešení tohoto nepříjemného problému.
Několikrát jsem se již pokoušela o kontakt s O2, ale vždy bez odezvy.
POMOZTE, prosím.


Požadované řešení

Řádné uvedení částky na zasílané složence !


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2015 14:47, před 10 lety

Podle zákona na ochranu spotřebitele se při konečném účtování prodávaných výrobků a poskytovaných služeb v hotovosti celková částka zaokrouhluje vždy k nejbližší platné nominální hodnotě zákonných peněz v oběhu. K načítání nedoplatků by tak nemělo docházet a výše měsíčního vyúčtování by neměla z tohoto důvodu narůstat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.4.2015 15:02, před 10 lety

Hezký den, dovolím si rekapitulovat několik posledních vyúčtování (data budou udávána ve formátu Variabilní symbol – datum splatnosti - uhrazeno):

1287765647 - 11.05.2015 – Neuhrazeno, ve splatnosti.
1286402931 - 10.04.2015 - 31.03.2015
1285058175 - 13.03.2015 - Neuhrazeno
1283697482 - 10.02.2015 - 25.02.2015
1282336248 - 16.01.2015 - 30.01.2015
1280969998 - 10.12.2014 - 13.01.2015
1279601820 - 07.11.2014 - 25.11.2014
1278231254 - 10.10.2014 - 27.10.2014

Z výpisu je tedy patrné, že platby k nám dochází kromě posledního vyúčtování s pravidelným zpožděním. Doporučím pro přehlednost a zlepšení stability plateb nastavit bankovní inkaso (o2.cz/inkaso) a uhrazení chybějící platby z března.

Václav Brožek, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2015 13:20, před 10 lety

Prosíme spotřebitele o doplnění informací o tom, v jaké fázi se stížnost nachází a o její případné uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2015 11:53, před 10 lety

Spotřebitel již nevyužil možnost reagovat. Protože služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.