Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den..Chtěl bych Vás tímto informovat o ukončení posílání nahradních břitů Good Shave. Mám dostatečnou zásobu a proto další zásilku ruším!! Moje zákaznické číslo je 93038 Píši na tyto stránky, protože nemáte uvedenou žádnou kontaktní adresu - snad záměrně..
Žádám Vás tímto za ukončení dodávky náhradních břitů Good shave.
Nepřeji si další zásilku, kterou můžu podle přiloženého dokladu zrušit ke dni 26.5.2015
Děkuji za pochopení Ctibor Šebák
|
Tweet |
Společnost uvádí kontaktní číslo: 227 191 219. Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebitelce však doporučujeme zaslat společnosti doporučeně oznámení o tom, že si nepřeje zasílat žádné další zásilky na adresu společnosti (Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2). Zásilku je žádoucí zaslat s dodejkou a uschovat si kopii. I když je písemná forma nejvhodnější, je možné smlouvu s danou společností ukončit i telefonicky na jejich zákaznické lince, ale jen za předpokladu, že si je spotřebitelka schopná celý hovor nahrát. Spotřebitelé s tím mají dobrou zkušenost, i když potvrzují, že je obtížné se k nim dovolat. Korektnějšímu jednání napomáhá oznámit jim, že si hovor nahráváte. Pokud však v telefonu nezazní, že respektují zrušení smlouvy, bude skutečně vhodnější písemná forma.
Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat, nemůžeme tedy zprostředkovat kontakt mezi spotřebitelkou a společností. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009