Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Nie je možné vybrať zo Z-boxu moju zásielku, 3x som volala s podporou, mám všetko zapnute, internet, gps, bluetooth, preinstalovana aplikácia 2x a stále nic. Zásielka sa bude musieť vrátiť odosielatelovi, žiadam vrátenie poštovného.
žiadam vrátiť poštovné a prezistit prečo služba nefungovala, v opačnom prípade túto nestabilnú službu už nebudem používať
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Fazekasová, je dobře, že jste se obrátila na náš zákaznický servis, díky tomu kolegové mohli prověřit, kde je problém. Je nám líto, že se nepodařilo vaši zásilku vyzvednout. Podle všeho se však nejednalo o technickou závadu Z-BOXu, z naší strany byla služba splněna. Gabriela, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.