Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#66110Hrozné chování prodavačky a předražené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 9 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.04.2023, před rokem

Iva Kašparová

Znění stížnosti

Dnes v 7,10jsem v Lidlu v Rudné u Prahy naposledy nakoupila.Podotykam že jsme velká rodina a 4 tisíce za týden určitě u Vás ztratím.koupila jsem kávu na cenovce cena 54.90 a mladík účtoval 69.90 no to se stává vrátila jsem se s účtenkou na obchod a slušně požádala prodavačku o vyřízení dveře ke kasám už mě zpátky nepustily a teď nastává ten problém...prodavačka na mně začala ječet ať tudy nechodím byla krajně neslušná sprostá a já ji jenom řekla že už k nim nebudu chodit vůbec odvětila že je to dobře,myslím že to byla vedoucí taková vysoká tlustá dlouhé hnědé vlasy asi 38let,děkuji za odpověď
S pozdravem Iva Kašparová


Produkt

Rozdíl v ceně


Požadované řešení

Vyhodit prodavačku, incident musíte vidět na kamerách sobota 8.4.2023!7.10rano


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2023 17:23, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.4.2023 07:14, před rokem

Dobrý den, paní Kašparová, děkujeme Vám za upozornění. Mrzí nás, že jste se v naší prodejně setkal/a s takovýmto chováním ze strany naší zaměstnankyně a za tuto skutečnost se Vám omlouváme. Zákazník u nás stojí vždy na prvním místě. Chování naší zaměstnankyně nebylo vhodné a nekorespondovalo se standardy společnosti LIDL.Personál prodejny proškolíme tak, aby se situace již v budoucnosti neopakovala. Našim cílem je, abyste se při každém nákupu v prodejnách Lidl cítili příjemně. S pozdravem Lidl Česká republika, v.o.s

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 09:55, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.8.2023 13:55, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, s ohledem na slib společnosti ohledně proškolení svých zaměstnanců stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.