Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
Dnes v 7,10jsem v Lidlu v Rudné u Prahy naposledy nakoupila.Podotykam že jsme velká rodina a 4 tisíce za týden určitě u Vás ztratím.koupila jsem kávu na cenovce cena 54.90 a mladík účtoval 69.90 no to se stává vrátila jsem se s účtenkou na obchod a slušně požádala prodavačku o vyřízení dveře ke kasám už mě zpátky nepustily a teď nastává ten problém...prodavačka na mně začala ječet ať tudy nechodím byla krajně neslušná sprostá a já ji jenom řekla že už k nim nebudu chodit vůbec odvětila že je to dobře,myslím že to byla vedoucí taková vysoká tlustá dlouhé hnědé vlasy asi 38let,děkuji za odpověď
S pozdravem Iva Kašparová
Rozdíl v ceně
Vyhodit prodavačku, incident musíte vidět na kamerách sobota 8.4.2023!7.10rano
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Kašparová, děkujeme Vám za upozornění. Mrzí nás, že jste se v naší prodejně setkal/a s takovýmto chováním ze strany naší zaměstnankyně a za tuto skutečnost se Vám omlouváme. Zákazník u nás stojí vždy na prvním místě. Chování naší zaměstnankyně nebylo vhodné a nekorespondovalo se standardy společnosti LIDL.Personál prodejny proškolíme tak, aby se situace již v budoucnosti neopakovala. Našim cílem je, abyste se při každém nákupu v prodejnách Lidl cítili příjemně. S pozdravem Lidl Česká republika, v.o.s
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, s ohledem na slib společnosti ohledně proškolení svých zaměstnanců stížnost uzavíráme s dosažením dohody.