Společnost


Ing. Radim Smička

Počet nahlášených stížností:136
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#66115Zmazanie všetkých inzerátov

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.04.2023, před rokem

Ladislav Kremničan

Znění stížnosti

Dobrý den,
při vložení inzerátu do správné sekce vám bude topovaní vráceno, prosím poté zaslat email o vložení s číslem inzerátu.
Bazos.sk

*Inzerát č. 149844424

*Okrem tejto záležitosti s topovaním som nenašiel moje ďalšie topované inzeráty na okná, dvere a nadrozmerné sklá.
bolo ich spolu 5 ks. Neviete náhodou že kde zmizli tie moje inzeráty ? Stalo sa to už druhý krát!
LK

*V prílohe posielam screen mojich inzerátov ktoré nie sú v sekcii "moje inzeráty" a nie sú ani v sekcii "zmazané inzeráty".
LK


Produkt

okná a dvere


Požadované řešení

Vrátenie mojich inzerátov na portál bazos.sk


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2023 17:17, před rokem

Bod 5 podmínek využívání služeb serveru Bazos.sk (https://www.bazos.sk/podmienky.php) stanovuje: "Prevádzkovateľ má právo zmazať inzerát pokiaľ je inzerát vložený do nesprávnej sekcie s ohľadom na text inzerátu alebo inzerát budí dojem, že užívateľom je iná právnická alebo fyzická osoba. Prevádzkovateľ má právo zmazať inzerát aj pri podozrení, že inzerát odporuje podmienkam Bazos.sk."

V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek serveru Bazos.sk.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 09:51, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.