Společnost


SPORT HOTÁREK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#66122x neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.04.2015, před 10 lety

Lucie Honzerová

Znění stížnosti

Zakoupené boty Grisport jsem užívala a ošetřovala dle rad prodávajícího (Sport Hotárek Náchod). Bohužel už po několika použitích do bot v místě švů ve špici proniká vlhkost (orosená tráva, poprašek sněhu) a to tak, že ponožky jsou zcela mokré a pouze jen v místě švů.
Toto jsem oznámila prodejci a poprosila o reklamaci u firmy Valvo.
Boty přišly se zamítnutím reklamace, že po provedeném testu do nich neteče. Na prodejně mi byl doporučen jiný impregnační přípravek (vosk). Bohužel ani vosk nedokázal zastavit propustnost vlhkosti v místě švů ve špici a přistoupila jsem k druhé reklamaci, kdy jsem napsala dopis kdy k potížím dochází, že stačí pouze do boty strčit ruku a omývat je mokrým hadrem, hned je cítit vlhko a není potřeba laboratorního testu.
Boty přišly opět se zamítnutím reklamace po provedením testu s tím, že další reklamaci už mi nevezmou.

Boty jsem delší dobu neužívala a včera je opět použila v louce po dešti, mokré ponožky do 10 minut (jasné mapy přímo pod švy ve špici) a pocit 3 a půl tisíc korun vyhozených z okna mě velice štve.

Byla bych ráda, kdyby se situace vyřešila. Nehodlám akceptovat zřejmou nefunkčnost obuvi.

Výrobce se odvolává ne blíže nespecifikovaný test nepropustnosti, já prosím o obyčejné namočení obuvi mokrým hadrem i laik pozná, že v botě je hned vlhko.


Produkt

Dámské boty Grisport Cadria


Požadované řešení

Prosím o vrácení peněz v plné výši, protože boty naprosto nesplňují svůj účel.
Kupovala jsem je (a obsluhu obchodu s tím i seznámila) pro nošení za každého počasí do terénu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2015 14:34, před 10 lety

Podle nového občanského zákoníku prodejce odpovídá za deklarované vlastnosti zboží. Pokud byly u zboží uvedeny vlastnosti, které zboží nesplňuje, prodejce takovouto povinnost porušil.
Pokud se vada věci projeví do šesti měsíců od převzetí, nahlíží se na zboží, jako by bylo vadné již od počátku a opak musí prokazovat prodejce. K takovémuto prokázání nestačí pouhé obecné tvrzení, ale je třeba nejlépe odborného, popřípadě znaleckého posudku. Pokud existuje spor o to, zda vada vůbec existuje, doporučujeme spotřebiteli nechat si takovýto odborný posudek vypracovat na své náklady, pokud již prodávající reklamaci několikrát zamítl s odůvodněním, že obuv není vadná. Pokud posudek vyjde ve spotřebitelův prospěch, spotřebitel má právo na odstoupení od kupní smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace řádně a včas, což prokazuje přiloženým znaleckým posudkem a na úhradu znalečného a všech účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací. Seznam znalců najdete na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2015 12:54, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.