Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zásilka ** nebyla doručená na poštu sluneční náměstí Praha 5 ani do obchodního domu galerie nové Butovice. Byl jsem na obou poštách s občankou a ani na jedné nebyla .
Dále nemám žádný lísteček ani nikdo nezavolala ačkoliv tam je uvedený telefon.
Požaduji po vás uhrazení POŠTOVNÉHO Z USA. To je asi 10 dolarů, tedy asi okolo 200 kč.
Nikdy nic ze zahraničí nedoručíte to děláte již 10 let pravidelně. To není poprvé. Osobně jsem tam byl ma ani neumíte najít v počátači balík. Kontroloval jsem to tam osobně na obou poštách !!!
Alert (34 Days)
Luxembourg
Luxembourg Post
Czech Republic
Czech Post
2023-04-03 00:00The consignment was sent to the country of origin.
Package Exception
Your package is experiencing a delivery exception due to unknown reasons. Please visit the carrier's website Luxembourg Post for more info.
Czech Post
- Czech Republic
- No phone
ChatGPT About Czech Post
- Sync Time: 2023-04-09 15:30:48 (GMT+02:00)
2023-04-03 00:00
The consignment was sent to the country of origin.
2023-03-31 00:00
The consignment is being transported to the delivering post office.
2023-03-31 00:00
22200,DSPU Praha, The consignment left the logistics hub.
2023-03-30 00:00
15007,Praha 57, The consignment was sent back to the sender - the consignment was not picked up by the addressee in the set Collection Time.
2023-03-13 00:00
15007,Praha 57, The consignment was deposited - addressee not at home.
2023-03-13 00:00
17704,Řídící depo Praha 704, The consignment is being delivered.
2023-03-13 00:00
17704,Řídící depo Praha 704, The consignment is being prepared for delivery.
2023-03-12 00:00
The consignment is transported.
2023-03-11 00:00
22000,specializovaný útvar mezinárodní pošta Praha, The consignment was accepted by post office of exchange.
2023-03-10 00:00
The consignment was sent to the Czech Republic.
2023-03-09 00:00
The consignment was sent for transportation.
Luxembourg Post
- Luxembourg
- No phone
ChatGPT About Luxembourg Post
- Sync Time: 2023-04-09 15:30:48 (GMT+02:00)
2023-04-03 00:00
PRAHA 120, Departure from outward office of exchange
2023-03-30 00:00
Incorrect address - item returned to sender
2023-03-30 00:00
Import terminated
2023-03-13 00:00
Receiver not available and informed to pickup the item
2023-03-13 00:00
Item out for delivery
2023-03-13 00:00
Arrival at delivery facility
2023-03-11 00:00
PRAHA 120, Departure from inward office of exchange
2023-03-11 00:00
PRAHA 120, Arrival at inward office of exchange
2023-03-10 00:00
Luxembourg Airport Sorting Centre, Departure from outward office of exchange
2023-03-09 00:00
Luxembourg Airport Sorting Centre, Entry into the postal network
2023-03-07 00:00
Luxembourg Airport Sorting Centre, Electronic Notification of Shipment Received
balík z USA z ebay
Vrácení poštovného pro ZNOVUZASLÁNÍ Z USA. Tedy asi 10 dolarů okolo 200 kč !
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.