Společnost


IntermaxGroup AG

Počet nahlášených stížností:310
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#66136ZAPLATENE CLENSTVO V ZOZNAMKE 168 EUR

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.04.2023, před rokem

Marian Harmat

Znění stížnosti

Zdravim
Neviem, ako by som v skratke opisal moj problem, zo strankou sympatie sk, zaplatil som rocne predplatne, lebo som si ho pomylil, z mesacnym, pretoze je zobrazena ponuka,tak, ze trochu zavadza. Dobre,moja chyba, povedzme, vzapati som ich ziadal o vratenie sumy, cca 168e, odpisali mi, ze moja poziadavka sa spracovava atd.Zablokoval som pre istotu bankomatovu kartu.O dva dni mi zastavili pristup vip,hoci som nezacal vyuzivat sluzby,nekontaktoval som na strankach nikoho, dufal som,ze sa to da nejako doporiadku,ak nebudem cerpat nic z clenstva,odvtedy som kontaktoval x krat technicku podporu,15mailov a dostavam rovnake odpovede, vygenerovane, po cesky, polsky, no uz som rezignoval, bol by som sa zmieril s tym,ze som prisiel o 168 eur,ak by som sluzbu mohol vyuzivat,vyhladal som ju,nakolko nemam moznos na vazny vztah,inou cestou,staram sa o maleho syna.
Stranka sa tvari,ze nemam vip ucet, ak ho akoze chcem znovu aktivovat,zobrazi sa : 4. Chyba, clen ma v systeme aktivne clenstvo, kontaktovat tech podporu. Neviem dohladat v profile informacie o clenstve,ani o mojej platbe,samozrejme, vsetko mam v bankingu,aj v mailoch,o platbe 17.1.2023,ale som bezmocny.Uz je april,ak mi skusite pomoct,napriek tomu,ze firma sidli mimo CZ,aby mi spustili clenstvo a budete sa zaoberat mojim problemom,budem vam vdacny,ich pristup vykazuje znamky podvodu,ale mozno je mala sanca,ze by som sa niekam posunul,aj napriek ich neserioznosti. Dakujem.


Produkt

Doména: sympatie.sk Registrant: SK-FORPSI-S4598 Kontakt na správcu: SK-FORPSI-S4598


Požadované řešení

Prosim Vas,aby ste mi pomohli s problemom tak,ze mi umoznia vyuzivat zaplatene sluzby VIP, s rocnym predplatnym,od toho dna,ako to napravia. Ziadne pravidla som neporusil,jednoducho asi cakaju,ze zrusim clenstvo, ktore sa da vypovedat len pisomne a to,ze som ich poziadal vratit mi zaplatenu sumu,ich neopravnuje,aby sa takto spravali k zakaznikovi. Poziadal som o to iba raz a v ostatnej korespondencii ich opakovane ziadam o spristupnenie vstupu,ako clen vip .Vazne nemam sancu dojednat napravu,technicka podpora je automat. Dakujem


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2023 16:18, před rokem

Společnost IntermaxGroup AG je provozovatelem internetových seznamek. Poskytuje jak bezplatné, tak placené služby. Při bezplatné registraci si může uživatel založit profil, prohlížet si profily jiných uživatelů a jiným uživatelům zasílat připravené zprávy. Uživatelé, kteří se přihlásí k placené službě, mohou na rozdíl od bezplatné služby navíc kontaktovat jiné uživatele a psát jim vlastní zprávy. Placenou službu lze objednat na různě dlouhou dobu. Uživatel musí být však před zřízením těchto služeb informován o placeném charakteru, obsahu a rozsahu služeb a rovněž o ceně a platebních podmínkách.

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení.

V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že si společnost vyhrazuje právo odmítnout uzavřít smlouvu bez uvedení důvodu, zrušit nebo omezit používání funkcí v systému, pro tyto případy:
a) nepravdivé údaje v registračním formuláři
b) pochybnosti o plné moci zastupovaní a právní existenci daného uživatele (člena).

Pokud však k takové situaci nedošlo, mělo by být spotřebiteli umožněnu službu řádně využívat.

V tomto případě je vhodné uplatnit reklamaci. Spotřebitel může kromě odstranění vady služby požadovat i přiměřené snížení ceny z důvodu, že službu mohl využít jen částečně nebo vůbec.

Nereaguje-li společnost na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: IntermaxGroup AG, Chaltenbodensstrasse 4a, 8834 Schindellegi, Switzerland.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku), nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.

Webové stránky švýcarského dozorového orgánu, kterým je Bureau fédéral de la consommation, jsou dostupné na tomto odkazu: https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079. Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit: https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.4.2023 17:53, před rokem

Dobry den, prosim kontaktujte nasi zakaznickou podporu s co nejvice detaily ohledne teto platby na cz@help-dating.com, tak aby byla mozna identifikace zakaznickeho uctu / platby, a byli jsme schopni vyresit Vas pozadavek. Dekujeme

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 10:06, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.8.2023 14:03, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.