Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednané a předem zaplacené zboží (kosmetika) v hodnotě cca 1500,-- prostřednictví klientské sekce webu http://www.eveline.cz/
Zástupce společnosti byl několikrát kontaktován, nejdříve sliboval urychlené dodání a omlouval se za zdržení, momentálně již ani nezvedá telefon.
Kosmetika eveline, objednávka č. 137223 ze dne 24.3.2015, zaplaceno 26.3.2015
Okamžité dodání zboží či vrácení peněz.
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající má nyní povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nebyla-li doba sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned.
Doporučujeme spotřebiteli, aby prodávajícímu stanovil dodatečnou přiměřenou lhůtu ke splnění povinnosti. Po uplynutí této lhůty lze odstoupit od smlouvy z důvodu prodlení dle § 1978 občanského zákoníku. Odstoupením se smlouva od počátku ruší a prodávajícímu vznikne povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu ve stanovené lhůtě. Neodpovídá-li již prodávající na e-maily, komunikaci doporučujeme vést písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou.
Hodnocení:
Komentář: Chtěl bych doplnit vyřešení stížnosti na společnost Foglik s.r.o. Po zapojení dalších státních orgánů (Policie ČR, Živnostenský úřad, ČOI) byly peníze za zboží 6. 5. 2015 vráceny.