Počet nahlášených stížností: | 788 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 8 |
Zlatý KAUFLAND ,Vrací peníze za jakýkoli poškozený výrobek .Pokud bylo zboží zakoupeno v jejich prodejně a pokud trvá 2 letá záruka.Dne 27.4.2015 jsem byla vrátit poškozený batoh ,protože jsem se domnívala,že totéž zboží mají na prodejně.Měli tak jsem si myslela že dosáhnu výměny za vrácené peníze .BOHUŽEL nestalo se tak bylo mi řečeno,že zboží má jinný kod(což chapu),proto výměna není možná.PROTO MI BYL VYPSÁN papír abyla jsem poslána domů.Čekad budu nevím jak dlouho.A to nevím jestli reklamace bude vyřízena.Lídl Žďár nad sázavou,STUDENTSKÁ.
Zboží bylo zakoupeno 23.10.2014 takže pořád v záruce.
Batoh 76948,cena369,-kč
Řešení snad přijde do 30 dnů uvidím.BOHUŽEL V SOUČASNÉ DOBJE jsem bez batohu který jsem si nekoupila jen pro parádu.Bohužel si nemohu koupit nový dokud se ta záležitost neviřeší.
|
Tweet |
Podnikatel by měl o reklamaci rozhodnout okamžitě, nicméně pokud je k rozhodnutí potřeba odborného posouzení, může rozhodnout o reklamaci zboží až ve třiceti dnech. Pokud takovouto reklamaci zamítne a reklamace je uplatněna po uplynutí šesti měsíců od koupě, je na spotřebiteli prokázat, že se jedná o vadu výrobku, nikoliv o poškození způsobené spotřebitelem.
Vážená zákaznice,
rádi bychom reagovali na Vaši stížnost.
Poškozené zboží bylo přijato do reklamačního řízení. Dle našich informací by jste měla být o vyřízení reklamace informována v nejbližší době. Věříme, že reklamace bude vyřízena k Vaší spokojenosti.
V případě jakýchkoli dalších problémů se neváhejte obracet na naši zákaznickou linku, která je k dispozici zdarma na telefonu 800 115 435 od pondělí do soboty v době 8 - 12 hod.
Děkujeme.
Prosíme spotřebitele o reakci a případné uzavření stížnosti.
Hodnocení:
Komentář: Velmi děkuji dTestu za pomoc, dozvěděla jsem se něco nového. Společnost Lidl dne 15.5.2015 vyřešila mou stížnost k mé spokojenosti. Vrátila mi za dotyčný batoh peníze v plné výši. Všem děkuji. S pozdravem ANNA KOLBÁBKOVÁ.