Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1367
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:36
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#66174Po 14ti dnech není stále objednávka doručená - JIŽ ZAPLACENÁ

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 12 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.04.2023, před rokem

Klára Jodasová

Znění stížnosti

Nechci to vypisovat dvakrát, tak sem dám to, co jsem psala Alze do sekce "stížnost".

"Dřív jsem s Alzou neměla problém a pokud ano, tak byl rychle vyřešený. Jenže to co Vaše firma předvádí teď nechápe nikdo v mém okolí. Dne 30.3. jsem si udělala na Vaší stránce objednávku - pračka, lednice a pár drobností a hned po odeslání objednávky jsem jí i uhradila. Stěhovala jsem se a proto jsem si určila datum 9.4., aby mi bylo vše doručeno na adresu a tak se nestalo! Od 9.4. mi chodí tyto viz. foto SMSky a Emaily a neustále je nějaký problém. Vaše firma začíná být neprofesionální. Vy tu máte být pro své zákazníky a přitom je máte s prominutím u .... :) Kdykoliv volám na infolinku, tak se NIC nedozvím a dokonce mi bylo zavěšeno hned po zvednutí telefonu jedné "milé" dámy se slovy, že mám zavolat později. Dnes už jsem neskutečně vytočená. Včera mi volal Váš zaměstnanec, že dnes mi to určitě doručí a že od Vás dostávám jakožto omluvu výnos až do bytu se zapojením spotřebičů a ráno koukám na mobil a co nevidím - OPĚT SMSka jak se to přesouvá na další den. :) Nemám už k Vaší společnosti slušná slova a věřte, že tohle byl poslední nákup u Vás. Víc znechucená jsem nikdy nebyla a Váš obchod nebudu doporučovat."

Objednávka je zaplacená tedy 13 dní a nikoho to očividně nezajímá. Lidi mají své povinnosti jako je zaměstnání a nemůžou sedět celé dny doma na zadku a čekat, až se Alza rozhoupe a doručí něco, za co již dostali zaplaceno.


Produkt

pračka AMICA PPS 6103 SW a lednice BEKO RCSA300K30WN


Požadované řešení

Za tohle jednání by bylo dobré jak přislíbené doručení do bytu včetně zapojení spotřebičů, tak rovněž i nějaký slevový kupon za způsobené nervy a tolik zbytečného času čekáním na svou objednávku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2023 10:05, před rokem

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.4.2023 09:55, před rokem

Dobrý den, paní Jodasová. Děkuji Vám za zprávu a společnosti dTest za vyjádření.
Eviduji, že ohledně Vaší objednávky jsme Vás již kontaktovali prostřednictvím našeho oddělení péče o zákazníky. Vaše objednávka byla stornovaná, společně s navrácením Vašich finančních prostředků a odesláním kompenzace.
Za celou situaci bych se Vám tímto ráda znovu omluvila. Prosím Vás tedy o informaci, zda-li bude případně možné tento spor uzavřít.
Za Vaši odpověď Vám předem děkuji.
S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 10:51, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2023 13:59, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému (ke stornování objednávky společností a navrácení peněžních prostředků spotřebiteli společně s kompenzací) stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.