Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
po objednání stolku Table mate, přišlo jiné zboží, absolutně nepotřebný šmejd z názvem bedside table, žádala jsem tedy o výměnu, způsobem že dodají správné zboží a provedeme pouze výměnu, stále ale trvají na zaslání nechtěného výrobku s tím, že dodají správný výrobek, což znamená pro zákazníka zaplatit 3 x poštovné s nejistým výsledkem co přijde příště, sklad kde je výdejna zboží se nedá najít a když na uvedenou adresu dobloudíte, tak tam nikdo není, i když mají na www stránkách uvedenou otvírací dobu od 12-16 hod to vůbec pro ně nic neznamená, v recenzích na tuto firmu je spoustu stížností, 1)nevracejí peníze, 2)neřeší reklamace,3) jsou nedostupní na telefonu, což mohu potvrdit,4) jsou nejhorší z internetových prodejen v Praze, nikdy jsem se s takovým šlendryjánským způsobem jednání nesetkala.
na místo objednaného zboří table mate, přišel výrobek s názvem bedside table absloutně nefunkční nepotřebný šmejd, s úplně jinými rozměry i výškou
okamžité zaslání správného výrobku jejich kurýrem, kde provedeme výměnu. Pokud trvají na zaslání poštou v tom případě okamžité vrácení peněz za poštovné
|
Tweet |
V tomto případě se jedná o vadné plnění a spotřebitel má právo takovýto výrobek reklamovat. Podnikatel je povinen spotřebitele informovat o tom jakým způsobem a kde reklamaci uplatnit. V tomto případě doporučujeme spotřebiteli odeslat reklamaci doporučeně s dodejkou spolu se zbožím na adresu uvedenou v reklamačním řádu, případně na adresu sídla podnikatele nebo na adresu místa podnikání. Následně běží podnikateli třicetidenní lhůta na vyřízení reklamace. Zároveň pokud spotřebitel reklamuje třikrát pro stejnou vadu může od smlouvy odstoupit. Odstoupit může i pokud lhůta na vyřízení reklamace marně uplyne a má tak nárok na vrácení peněz ve spotřebitelem stanovené přiměřené lhůtě. Pokud tak podnikatel neučiní ocitá se v prodlení a načítají se mu úroky. Spotřebitel má také v souladu s § 1924 občanského zákoníku nárok na náhradu všech účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací.
Vážený zákazníku,
prosíme o číslo objednávky, abychom mohli finanční částku za nevyžádané zboží navrátit zpět na bankovní účet.
Děkujeme
Alfita invest, s.r.o.
Vzhledem k tomu, že se spotřebitelka k případu již delší dobu nevyjádřila, prosíme ji o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Protože služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.