Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#66192Neobdržené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.04.2023, před rokem

Zuzana Kozelská

Znění stížnosti

Dobrý den , přidávám se k stížnosti , kdy po zakoupení a zaplacení holítka jsem zažádala o zrušení dalšího zasílaní produktů mi začali chodit sms s tím , že mám uhradit další fakturu . Nevím ani za co , protože jsem nic neobdržela. Napsala jsem na jejich email a obdržela odpověd s tím že odběr je zrušen ,ale že mám uhradit fakturu.
Na mou reakci , že jsem nic neobdržela přišla opět stejná odpověd at zaplatím fakturu.

Kopie komunikace
Dobrý den, faktura číslo 10204156 je ze dne 07.03.2023 na Mystique ptoduct.
S pozdravem Paulina Bihun Stander
12.04.2023 13:41 Zuzka napsal:


Dobrý den ,
já od vás kromě holicího strojku , který jsem obdržela a zalatila už nic nemám , takže nevím co bych měla platit. Odmítám platit za nějaké zboží , které jsem neobjednala a neobdržela.

S pozdravem

Zuzana Kozelská

---------- Původní e-mail ----------
Od: infocz infocz
Komu: Zuzka
Datum: 12. 4. 2023 10:53:44
Předmět: Re: SMS zpráva
Dobrý den, vaše předplatné bylo zrušeno, splatná je faktura č. 10204156 ze dne 07.03.2023 , nedoplatek prosím uhraďte.
S pozdravem, Paulina Bihun Stander
11.04.2023 16:34 Zuzka napsal:


Dobrý den , dnes jsem obdržela od vás zprávu viz. příloha , že mám něco uhradit, ale nevím co , když jsem nic neobdržela a u vás zrušila všechno a zažádala jsem o výmaz z databáze. Od vás jsem obdržela email , že je vše vyřízeno a že jsem vymazaná z databáze. Jak tomu mám teda rozumět . Nic platit nebudu a prosím , aby mi nebyly zasílany žádné další sms.
S pozdravem Zuzana Kozelská


Produkt

Žádný další produkt jsem neobdržela


Požadované řešení

Žádám o odstranění mých údajů z evidence firmy STANDER, aby se další obtěžování touto firmou nemohlo opakovat.
Děkuji za vyřízení.

Kozelská Zuzana


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2023 08:29, před rokem

Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost Stander Sp. z.o.o., nejlépe doporučeně s dodejkou na adrese P.O.BOX 18, Praha 2, 120 00 a upozornit společnost na to, že spotřebiteli nebyla doručena žádná zásilka se zbožím, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.

Spotřebiteli doporučujeme, aby možný závazek taktéž preventivně vypověděl společně s žádostí o vymazání osobních údajů o spotřebiteli, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami, a to ideálně doporučeným dopisem s dodejkou na adresu uvedenou výše. V případě sporu bude mít spotřebitel v ruce důkaz, že smlouvu opravdu vypověděl. Výpověď smlouvy, resp. odstoupení od smlouvy neznamená uznání jakéhokoliv závazku vůči společnosti.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2023 14:11, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.