Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dnes 12.4.23 jsem si byla vyzvednout zásilku č. *** ve výdejním místě v Praze. Zásilku jste však již z místa odvezli! Vaší povinností je ze zákona podat klientovi relevantní informace pro jeho rozhodování. Na vyzvednutí zásilky jsem v období velikonočních svátků měla prakticky pouze 3 dny. Zbývající 4 dny bylo výdejní místo nedostupné. Zdůrazňuji, že jsem od vás nedostala ŹÁDNÉ informace o době uložení zásilky ani o možnostech prodloužení doby uložení a to ani mailem ani v SMS. Není mou povinností dohledávat si tyto informace. Mě zajímá pouze to, že z vaší strany mi nebyly poskytnuty základní relevantní informace, které jsou důležité. Tento přístup ke klientovi je velmi neseriozní. Ráda bych znala, kdo je vaším dozorujícím orgánem a vaše "služby" si dávám na "černý seznam".
Mikina "Neska RAG"
Návrat balíku *** v co nejbližším termínu z DEPA Hostivař zpět na výdejní místo Šimůnkova 1625/1, cukrárna, Praha 8 Ďáblice, 182 00 a zaslání informace pro mě.
|
Tweet |
Spotřebitel by měl být o možnostech a době vyzvednutí zásilky společností informován dle dostupných informací jak prostřednictvím e-mailu, tak pomocí SMS, a i prostřednictvím mobilní aplikace Zásilkovna. Standardní úložní doba zásilky je stanovena na 7 kalendářních dní s možností prodloužení na celkem 21 dní.
Jestliže spotřebitel neměl možnost si z důvodu zavřeného výdejního místa zásilku vyzvednout, měl být termín pro vyzvednutí zásilky pozdržen. Domníváme se, že by společnost měla komunikovat s výdejními místy, aby takovým situacím předcházela.
Doporučujeme spotřebiteli, aby společnost ohledně vzniklé situace kontaktoval a službu reklamoval. Reklamaci je možné uplatnit:
- prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.zasilkovna.cz/reklamace nebo
- e-mailem na adrese reklamace@zasilkovna.cz.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Černohorská, při uložení zásilky na výdejním místě byste měla obdržet notifikaci e-mailem a SMS, do kdy na vás zásilka na výdejním místě počká. Zároveň chodí s předstihem notifikace, že výdejní místo bude zavřené. Zásilka byla podle veřejného trasování přijata na výdejním místě 4. dubna, přičemž na příjemce čekala do 12. dubna. Podle informací v našem systému notifikace příjemci odešly. V případě, že si dotyčný nestíhá zásilku převzít, doporučujeme využít možnosti prodloužení úložní doby zásilky, případně kontaktovat náš zákaznický servis (+420 216 216 516) a domluvit se s kolegy na dalším postupu. Gabča, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.