Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
2.4. vytvořena objednávka, 4.4. to mělo být doručeno , je 12.4. a stále nic, je to katastrofa, komunikace je příšerná , jen stále někdo něco slibuje a nic…..
Objednávka proběhla už podruhé… a naposledy
Agasport exclusive 305cm
Nechci slevu!!!
Stačí když u zboží nebudete lhát kdy bude zboží doručeno,!!!
Chci jen pouze doručit zboží !!!!
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Sládku. Děkuji za Vaši zprávu a společnosti dTest za vyjádření.
Tento případ pro Vás ráda ověřím, ovšem prosím Vás o uvedení čísla, Vaší objednávky.
Za Vaši odpověď Vám předem děkuji a přeji Vám hezký den.
S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.
Žádáme spotřebitele o reakci, popřípadě o uzavření stížnosti. Neučiní-li tak v přiměřené době, stížnost budeme nuceni uzavřít.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.