Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#66199Uzavřená pobočka z hodiny na hodinu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 hodiny 50 minut

Detail stížnosti

Publikováno
13.04.2023, před rokem

Miroslav Cága

Znění stížnosti

Včera pozdě večer 12.4.2023 jsem si udělal screen otevírací doby této Vaší pobočky 74261, č.p. 106,Trnávka - pošty a balíkovny, dnes mělo být otevřeno v dopoledních hodinách, jako normálně, čtvrtek 13.4.2023 8,00 - 10,30 hod. Dnes ráno pro jistotu mrknu na web a pobočka je uzavřena.

Jenom to dokládá, jak nepružné a neschopné jsou takové fosílie a ačkoliv mi právě v těchto dnech zásilkovna ztratila zásilku, tak daleko větší problém vidím v nekonečném dotování a sanaci takových nesmyslných mastodontů, jako je česká pošta.

Může se sice něco pokazit, ale taková organizace má mít systém, jak fungování zajistit.


Produkt

Otevírací doba, česká pošta, pobočka 74261, č.p. 106,Trnávka


Požadované řešení

To je na organizaci samotné, aby disponovala mechanizmy, které toto řeší. Je to kolos s tradicí, tak jistě ví, jak na to, ale co by řešil tak malé pobočky, když má teď starosti jiné s rušením jiných poboček. Ovšem toto je k ničemu - to nám moc nepomůže, když z hodiny na hodinu se mění otevírací doba.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2023 12:48, před rokem

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.