Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
naší kontrolou jsme zjistili, že na přiložené Vaší faktuře nejsou započítány dvě zálohy ve výši 5500,-Kč, které byly zaslány paralelně z účtu České spořitelny pod stejným v.s. a to dne 13.1.2021 a 15.2.2021.
Přikládám výpis z ČS.
Prosím o navrácení přijatých záloh na účet ***.
Děkuji.
S pozdravem
Ing. Martin Klíma
správce nemovitostí
***
číslo zákazníka: ***, jméno zákazníka: Mgr. D. K., faktura č.: ***
Prosím o navrácení přijatých záloh na účet ***
|
Tweet |
Jestliže již plnění bylo dodáno a jedná se o nevyúčtovanou zálohu, která nemá sloužit společnosti jako jistota do budoucna, mohlo by se jednat o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Spotřebiteli doporučujeme fakturu reklamovat přímo u společnosti, která by měla situaci prošetřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.