Společnost


Kaleton Web s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#66219Heslo neakceptovane

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.04.2023, před rokem

Vladislav Matetic

Znění stížnosti

Dobry den,

Na zhavenoci.cz cchi zmeni svoje heslo no jakolive nove heslo tam zadam, system neakceptuje (prej nerespektuji @.,_- ale v podstate zadavam to spravne).

Prosim o pomoc,

Vlady


Požadované řešení

Potrebuji nove heslo


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2023 12:14, před rokem

Pokud by se jednalo o blokaci placeného profilu uživatele ze strany společnosti, neměla by společnost po spotřebiteli požadovat platbu za službu, kterou nemohl využívat. Spotřebitel je však povinen informovat společnost o překážce (např. zapomenutém heslu) v užívání služeb.

Jestliže se jedná o zapomenuté heslo, doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost prostřednictvím:
- tel.: 800 144 344;
- e-mailu: support@zhavenoci.cz, complain@zhavenoci.cz.
V e-mailu je potřeba pro zpracování požadavku uvést profilové údaje (uživatelské jméno a e-mailovou adresu).

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem na Slovensku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2023 14:52, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.