Společnost


Kaleton Web s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#66219Heslo neakceptovane

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.04.2023, před 2 lety

Vladislav Matetic

Znění stížnosti

Dobry den,

Na zhavenoci.cz cchi zmeni svoje heslo no jakolive nove heslo tam zadam, system neakceptuje (prej nerespektuji @.,_- ale v podstate zadavam to spravne).

Prosim o pomoc,

Vlady


Požadované řešení

Potrebuji nove heslo


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2023 12:14, před 2 lety

Pokud by se jednalo o blokaci placeného profilu uživatele ze strany společnosti, neměla by společnost po spotřebiteli požadovat platbu za službu, kterou nemohl využívat. Spotřebitel je však povinen informovat společnost o překážce (např. zapomenutém heslu) v užívání služeb.

Jestliže se jedná o zapomenuté heslo, doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost prostřednictvím:
- tel.: 800 144 344;
- e-mailu: support@zhavenoci.cz, complain@zhavenoci.cz.
V e-mailu je potřeba pro zpracování požadavku uvést profilové údaje (uživatelské jméno a e-mailovou adresu).

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem na Slovensku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2023 14:52, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.