Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
Na zhavenoci.cz cchi zmeni svoje heslo no jakolive nove heslo tam zadam, system neakceptuje (prej nerespektuji @.,_- ale v podstate zadavam to spravne).
Prosim o pomoc,
Vlady
Potrebuji nove heslo
|
Tweet |
Pokud by se jednalo o blokaci placeného profilu uživatele ze strany společnosti, neměla by společnost po spotřebiteli požadovat platbu za službu, kterou nemohl využívat. Spotřebitel je však povinen informovat společnost o překážce (např. zapomenutém heslu) v užívání služeb.
Jestliže se jedná o zapomenuté heslo, doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost prostřednictvím:
- tel.: 800 144 344;
- e-mailu: support@zhavenoci.cz, complain@zhavenoci.cz.
V e-mailu je potřeba pro zpracování požadavku uvést profilové údaje (uživatelské jméno a e-mailovou adresu).
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem na Slovensku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.