Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
28.11.2014 jsem si objednal v akci Black Friday telefon lumia 925
telefon došel bez cz manuálu, z německé distribuce i přesto, že v diskuzi k produktu byla uvedena česká, ale toto jsem ještě překousl vzhledem k tomu, že Nokia opravuje telefony bez ohledu na to odkud jsou.
9.1.2015 telefon reklamován, nefunkční display + v místech s nižším signálem se na telefon nedalo dovolat, telefon se navíc neodhlásil od sítě a tudíž když mi někdo volal vypadalo to, že neberu hovory.
26.1. telefon vrácen z opravy s tím, že byly vyměněny vadné díly, které nebyly uvedeny a které mi nebyly vráceny
9.2. telefon znovu na reklamaci, stále se na telefon nedá dovolat v místech s horším pokrytím signálu a po první reklamaci se nově objevil problém s wifi, kdy se telefon odpojoval od wifi, ve vzdálenosti více jak 5 metrů signál wifi padá na minimum.
20.2. vrácen telefon s tím, že byla provedena výměna sim slotu, pokoušel jsem se osobně i telefonicky kontaktovat reklamační oddělení, že tato oprava v žádném případě nemůže řešit uvedené vady. Byl jsem odkázan čistě na emailovou komunikaci, kde jsem požadoval aby telefon dodatečně vrátili do servisu, že si nechci jezdit pro neopravený telefon. Bylo to zamítnuto a musel jsem si vyzvednout telefon.
Telefon opravený nebyl a navíc se vyskytla další závada, kdy se telefon po odhlášení od sítě již znovu nepřihlásil do restartu telefonu. Zařízení jsem na wifi i příjem GSM telefonu porovnával s dalšími vypůjčenými zařízeními a půjčil ho několika členům rodiny aby ho otestovali abych vyloučil případně i mou lokalitu. Jelikož mi vadilo, že mi telefon neopravili a ignorovali mou výzvu a telefon nezvládli opravit tak jsem chtěl dále nový kus nebo vrátit peníze.
31.3. telefon reklamován s upozorněním, že po minulé reklamaci nebyly odstraněny závady a objevila se naopak nová.
22.4. telefon opraven výměnou antény
Týden jsem si dopisoval s czc přes email a dožadoval se výměny telefonu posléze kvůli jejich přístupu už pouze odstoupení od smlouvy.
Telefon byl 3x reklamován se stejnou závadou - czc.cz: neuznáno, popis v první reklamaci se neshoduje přesně s popisem v reklamaci 2 a 3
Na telefonu se objevili 4 a více závad - czc.cz neuznáno, telefon by musel být na reklamaci, alespoň 4x
Jelikož po druhé reklamaci nebyly opraveny závady tak jsem předpokládal, že třetí reklamace není třetí reklamace, ale pokračování druhé, kdy po odečtení prvních dnů tyto reklamace v součtu dávají 33 dnů - czc.cz neuznáno, dal jsem telefon znovu na reklamaci až po měsíci od druhé reklamace.
Jak jsem již psal v té době jsem telefon testoval a sháněl další zařízení.
Všechny reklamace uznány, popis opravy stále neřeší všechny uvedené vady. Komunikace s czc.cz je katastrofální na emaily odpovídají po 2-3 dnech a vymýšlí si všelijaké důvody aby mi znemožnili odstoupit od smlouvy.
Reklamace jsou evidovány pod:
RE15002131
RE15008774
RE15018097
Nokia Lumia 925, černá
Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
|
Tweet |
Z důvodu opakovaného výskytu vady po opravě věci nebo většího počtu vad na věci má kupující právo nejen na dodání věci nové, ale současně i na odstoupení od smlouvy.
O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci. Za opravu lze považovat i výměnu součástky či příslušenství věci.
Pokud tedy byla věc u prodejce 3 krát reklamována se stejnou funkční závadou (nehledě na dodržení striktně totožné formulace v reklamačním formuláři), má kupující právo odstoupit od smlouvy. Jestliže kupující tento nárok zvolil v reklamačním formuláři, je tento nárok pro prodávajícího závazný. Byla-li však alespoň jednou z uvedených tří případů vytýkána závada jiná, je třeba přistoupit k opětovné reklamaci výrobku.
Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.