Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#66221Odmítnutí jízdenky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.04.2023, před rokem

Lucie Hájková

Znění stížnosti

Řidič odmítl přijmout jízdenku bez prokázání totožnosti a to pouze formou OP u mé 14 leté dcery !!! Ukazovala žákovských průkaz, jiný logicky mít ani nemůže!!! Vrchol takové chování v momentě, kdy má platnou jízdenku a prokáže se platným a jediným možným dokladem !

Spoj 13.4.2023 15:40 České Budějovice- Praha


Požadované řešení

Požaduji sjednání nápravy u řidiče, aby se takové situace neopakovaly !


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2023 12:33, před rokem

Dle přepravních smluvních podmínek společnosti RegioJet a.s. bodu 3.5. (https://brn-web-strapi.sa.cz/uploads/12_12_2021_CZ_SPP_spolecnosti_Regio_Jet_6af23cb95c.pdf) jsou cestující, kteří uplatňují nárok na některou ze slev, povinni prokázat svůj nárok - např. studentským průkazem, žákovským průkazem, průkazem ZTP atd. Jestliže se cestující prokázal platným žákovským průkazem, měla mu být vystavena jízdenka s uplatněnou slevou.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnost (popř. reklamaci jízdného) je možné směřovat přímo ke společnosti RegioJet a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2023 14:55, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.