Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Řidič odmítl přijmout jízdenku bez prokázání totožnosti a to pouze formou OP u mé 14 leté dcery !!! Ukazovala žákovských průkaz, jiný logicky mít ani nemůže!!! Vrchol takové chování v momentě, kdy má platnou jízdenku a prokáže se platným a jediným možným dokladem !
Spoj 13.4.2023 15:40 České Budějovice- Praha
Požaduji sjednání nápravy u řidiče, aby se takové situace neopakovaly !
|
Tweet |
Dle přepravních smluvních podmínek společnosti RegioJet a.s. bodu 3.5. (https://brn-web-strapi.sa.cz/uploads/12_12_2021_CZ_SPP_spolecnosti_Regio_Jet_6af23cb95c.pdf) jsou cestující, kteří uplatňují nárok na některou ze slev, povinni prokázat svůj nárok - např. studentským průkazem, žákovským průkazem, průkazem ZTP atd. Jestliže se cestující prokázal platným žákovským průkazem, měla mu být vystavena jízdenka s uplatněnou slevou.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost (popř. reklamaci jízdného) je možné směřovat přímo ke společnosti RegioJet a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.