Počet nahlášených stížností: | 41 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 28.3.2023 jsem v práci tahal těžká litá kola po 2 hodinách mne prasklo v hrudníku byl sem odvezen do nemocnice a hospitalizován diagnóza pneumotorax prý tam byla bublina vzduchová která praskla ale museli mne vzít i kousek plíce když sem volal na čpp řekli že mám nárok na úraz a hospitalizaci nikoliv neschopenku po té likvidátor poslal email ze vše je stornované že to není úraz že na to nárok nemám a hospitalizaci že sem nesplňil 3 měsíční lhůtu a není to úraz také zamítl při tom mne řekli že na to nárok mám každý mluví jinak možná budu mít trvale následky a zbytečně sem vzal tuto pojistku na nic nemám nárok
Úraz hospitalizace Česká podnikatelská pojišťovna
Uznání pracovního úrazu prasknutí v hrudníku zbusebene pneumotorax hospitalizace v práci mám ohlášené pracovní úraz tak aby sem měl nárok na to co mne po tel. Domluvě řekli
|
Tweet |
Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitel může následně požádat o zdůvodnění zamítnutí pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zamítnuto. Pokud spotřebitel se zdůvodněním nesouhlasí, je vhodné proti výsledku šetření pojistné události uplatnit u pojišťovny stížnost.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů u finančního arbitra. Řízení před finančním arbitrem je bezplatné a výsledkem tohoto řízení je vydání závazného stanoviska. Více informací o finančním arbitrovi může spotřebitel nalézt zde: https://finarbitr.cz/cs/. Podání návrhu je možné zde: https://finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen Česká podnikatelská pojišťovna) se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení stížností. Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká podnikatelská pojišťovna shledává svůj vlastní systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný, v souladu s právními předpisy a závaznými standardy, které upravují vyřizování stížností pojišťovny.
Podání vůči České podnikatelské pojišťovně mohou být uplatněna dopisem, faxem, elektronickou poštou, datovou schránkou, telefonicky nebo osobně. Kontaktní informace naleznete na www.cpp.cz.