Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#6625Zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.04.2015, před 10 lety

Dalibor Janáč

Znění stížnosti

Koupil jsem v internetovém obchodě OKAY MT ALCATEL OT-2010D a to 19.8.2013. Telefon fungoval spolehlivě až do ledna 2015.Poté se u mobilního telefonu někdy po zmáčknutí tlačítek v horní části objevily na displayi šedé pruhy. Mobil jsem v záruční době reklamoval a to 17.2.2015 na prodejně OKAY v Novém Jičíně. Požadoval jsem opravu. První reklamace byla zamítnutá servisem z důvodu "závada se neprojevila". Dne 11.3.2015 po převzetí MT zpět a odchodu z prodejny, se mi tato závada projevila po třetím otevření telefonu a zmáčknutí horního tlačítka. Toto jsem vyfotil a vrátil se zpět na prodejnu. Byla udělána nová reklamace, závada se projevila i na prodejně, což pracovnice reklamačního oddělení uvedla do protokolu. Opět jsem požadoval opravu. Reklamace byla poté servisem opět zamítnutá z důvodu "závada se neprojevila"(30.3.2015). S tímto jsem nesouhlasila věc byla údajně předána lokálnímu manažerovi k vyřízení.Při tomto jednání jsem již nepožadoval opravu ale vrácení peněz. Dnes 28.4.2015 mi byl MT předám zpět s tím, že telefonu nic není a je v pořádku. Žádné vyjádření LM jsem nedostal, jen mi vše předal vedoucí prodejny.


Produkt

MT ALCATEL model OT-2010D výr. číslo 860121010619865 S/N 2010D-2AALCZ1


Požadované řešení

Původně jsem požadoval opravu telefonu, teď preferuji vrácení peněz. Nechápu jednu věc, závada se projevila na prodejně a v servisu údajně ne. Reklamační oddělení závadu uznalo, pracovnice ji viděla a servis ji nemůže najít.Chci tedy dostat peníze zpět, když nám od reklamačního oddělení potvrzeno, že závada existuje. To, že servis nedokáže najít závadu která existuje je neschopnost pro reklamaci nepodstatná. Pokud se ovšem nejedná o dohodu s OKAY jak se zbavit dotěrného zákazníka a peníze si nechat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2015 12:20, před 10 lety

V tomto případě lze konstatovat, že pokud projev reklamované vady byl zaznamenám prodávajícím, který reklamaci přijímal a tato skutečnost je v reklamačním protokolu uvedena, měl by se s ní prodávající také v odůvodnění reklamace vypořádat a nikoli zamítnout reklamaci s odůvodněním, že se závada neprojevila, protože takové odůvodnění je rozporné s protokolem o přijetí reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.6.2015 16:41, před 10 lety

Vážený pane Janáči,

dovolte mi, prosím, reagovat na Vámi uveřejněný podnět.

Celou situací se důkladně zabýval náš reklamační specialista, který prověřil veškeré okolnosti případu. Jelikož nám na Vaší spokojenosti skutečně záleží, podařilo se nám dohodnout nové důkladné testování v nezávislém servisním středisku. O možnostech řešení této záležitosti jsme spolu dále individuálně komunikovali a je nám líto, že pro Vás námi navrhované řešení nebylo vyhovující.
Dle našich posledních informací je však již celá situace finálně dořešena.

Pevně věřím, že přijmete naši upřímnou omluvu za způsobené nepříjemnosti a zůstanete nadále naším spokojeným zákazníkem.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

Lucie Rosypalová
vedoucí oddělení komunikace,
Okay.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2015 09:03, před 10 lety

Prodávající odpovídá za řádné a včasné vyřízení reklamace. Jestliže se prodávající v odůvodnění zamítnuté reklamace nezabýval povahou vady, která byla reklamována a která se na zboží prokazatelně projevila, jak je potvrzeno v reklamačním protokolu, nebyla reklamace řádně vyřízena, což je považováno za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel má tak bez dalšího právo od smlouvy odstoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.6.2015 15:28, před 10 lety


Dalibor Janáč

Hodnocení:

Komentář: Ano, celá situace je finálně dořešena a to tak, že jsem si nechal telefon opravit jinde. Oprava byla hotová za dva dny, příčinou byla úplná maličkost. Děkuji dTestu za pomoc.