Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, chtěla bych poradit se stížnosti na 02. V září 22 jsem si nechala poskytnout od 02 internet 5G s tím , že je bez závazků. Poté jsem se byla nucena přestěhovat po rozchodu a internet 5 G na nové adrese nefunguje. Vše rámci Prahy 4. Chci službu ukončit,ale bylo mi řečeno, že si modem zaplatím, v ceně 6000 Kč.? Je to možné? Není to nějaká soutěž či nabídka.. Je to podvod... Je to se zavazkem... Děkuji Hlaváčkov na prodejně mi bylo řečeno, že jde vše pohodlné a bez závazků zrušit při pořízení
02 internet 5G bez závazků
Cokoliv jen ne odkup
|
Tweet |
Jestliže se jednalo o pronájem modemu dle § 63b odst. 7 zákona o elektronických komunikacích v případě, kdy má účastník právo vypovědět závazek ze smlouvy o poskytování veřejně dostupné služby elektronických komunikací, neukládá se mu žádná úhrada, kromě úhrady za dotované koncové zařízení, pokud si ho ponechá. V takovém případě výše úhrady nesmí překročit poměrnou část hodnoty tohoto zařízení dohodnutou v okamžiku uzavření smlouvy kromě úhrady za dotované koncové zařízení, pokud si ho ponechá.
Obecně však společnost O2 Czech Republic a.s. poskytuje modem pouze na splátky, kdy se jedná o koupi produktu, který je splácen v měsíčním vyúčtování se souvisejícími službami. V tomto případě však bude záležet na dohodě stran a na tom, co ve smlouvě bylo ujednáno. Jestliže však při sjednávání smlouvy byl spotřebitel zaměstnancem informován o možnosti zrušení smlouvy "bez závazků" a o možnosti navrácení modemu, je takové jednání závazné pro společnost dle § 430 občanského zákoníku.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, služba internetového připojení je bez závazku a lze kdykoliv zrušit. Pokud jste si však pořídila modem ke službě a platíte jej platit ve splátkách v rámci vyúčtování, je možné jeho vrácení v případě odstoupení od smlouvy do 14 dnů či v záruce spokojenosti. Pokud už doba pro odstoupení od smlouvy uplynula, pak vám při zrušení služby zařízení zůstává. Do vašeho vyúčtování pak po zpracování všech požadavků přidáme doplatek kupní ceny zařízení v souladu s podmínkami, které jsou uvedeny také v dokumentu smlouvy, jež najdete přímo v sekci Dokumenty v Moje O2. S přáním příjemného dne Tomáš Sachr Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý večer, zjistím co dále, pěkný večer Hlaváčková
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Z toho důvodu přeřazujeme stížnost zpět na spotřebitelku, aby nás mohla informovat o tom, jak byla situace se společností vyřízena a případně mohla stížnost uzavřít.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.