Společnost


Sivák Josef

Počet nahlášených stížností:27
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#6626Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 9 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.04.2015, před 10 lety

Pavlína Tichá

Znění stížnosti

DOBRÝ DEN.DNE 14.4.2015 JSEM OBJEDNALA V E-SHOPU Vyprodejcen.cz ZBOŽÍ A OBRATEM ZA NĚJ ŘÁDNĚ ZAPLATILA ČÁSTKU 965,-.BYL MI DORUČEN POTVRZOVACÍ EMAIL O PŘIJATÉ OBJEDNÁVCE A OD TÉ DOBY SE NIC NEDĚJE.ZASLALA JSEM NA DANÝ EMAIL NESPOČET DOTAZŮ KDY MI BUDE ZBOŽÍ DORUČENO,ALE DO DNEŠNÍHO DNE ŽÁDNÁ REAKCE A TEL.ČÍSLO KTERÉ JE UVEDENO NEEXISTUJE.


Produkt

Super čistící hmota na klávesnici ...atd Bambusové ponožky ....konec pocení nohou Taneční podložka X-treme Dance Pad Platinum 4 in1 Detoxikační náplasti KINOKI sada 10 ks Samozavírací magnetická síťka na dveře Dětská koloběžka 3kolečka - svítí,hraje


Požadované řešení

REAKCE PRODEJCE BY MĚLA BÝT TAKOVÁ ABY ZASLAL ZPĚT ČÁSTKU ZAPLACENOU ZA NEDODANÉ ZBOŽÍ A VE SVÉ ČINNOSTI JIŽ NEPOKRAČOVAL-INTERNETOVÝ OBCHOD JE STÁLE FUNGUJÍCÍ A HODNĚ LIDÍ JEŠTĚ NALETÍ.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2015 12:23, před 10 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě mu poskytnuté kupujícím, má kupující právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.

To znamená, že kupující má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí pak může spotřebitel od smlouvy odstoupit.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si vrátí poskytnutá plnění; spotřebitel má tedy nárok na vrácení zaplacené částky.

Pokud doba dodání nebyla sjednána, může kupující požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí kupujícímu finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2015 15:36, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.