Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Hrůza!:-(…zaplacena doprava 699 Kč a vyber termínu … každy den sms že nedoručí … 13.4. blokovaný celý den, sms o nedoručení došla ve 12:00, telefon a domluva doručení pátek po 15:00….opět nic a sms že doručí v sobotu … opět telefon a domluva že skutečně doručí … dnes, sobota v 8:00 sms že nedoručí a doručí v pondělí … opět telefon co se děje … opakovaně nesmysly o zpoždění, chyby ve skladu a ať pry si vyberu termín dle sebe či objednávku stornuji!!!!! Sorry? Alzo, lidi pracují, nemohou si blokovat dny a pak ještě nic nedojde …. a nemluvím o slíbeném dobropisu z prvního telefonátu, NIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tohle je klamání zákazníků, neschopnost týmu a o lidech na telefonu, tedy kor pani z dnes srpna ani nemluvím!
doručení zboží s výnosem a instalací
Okamžité doručení a náhradu škody za blokovaný čas!!!
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, děkuji za Vaši zprávu a společnosti dTest za vyjádření.
Tento případ jsem pro Vás ověřila, přičemž eviduji, že jsme jej společně řešily v rámci oddělení péče o zákazníky. Platbu za dopravu (ve výši 700 Kč) jsem Vám odeslala na Váš bankovní účet. Vaši objednávku nyní eviduji jako vyřízenou.
Prosím tedy o informaci, zda-li bude možné tento spor uzavřít.
S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den, částka za dopravu skutečně vrácena na můj účet a poslední domluvený termín (19.4. odpoledne) vše doručeno a nainstalováno.