Počet nahlášených stížností: | 469 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den.K dnešnímu dni 15.4.2023 jsem neobdržela vyučtování.Zavolala jsem na vaše centrum kde mi ženský hlas řekl že na to máte měsíc,to bylo v pulce března.Když nic nepřišlo ani začátkem dubna volala jsem znova.Bylo mi řečeno že když nic nepříde mám zavolat na konci týdne.To jsem udelala abyo mi řečeno že body tam jsou ale že se stím nedá nic dělat.Já ani nevím jestli bylo vyučtování odeslané protože pošta nic nemá.Doufám že se tím bude někdo zabývat.Předem děkuji.Jarmila Millerová **. Čísko karty **
Převézt body do příštího vyučtování děkuji.
|
Tweet |
V podmínkách programu Clubcard je uvedeno, že termín nejbližšího vyúčtování je dostupný na www.clubcard.cz a na zákaznické lince 800 222 555.
Dále je zde uvedeno, že v případě, že člen nedostane po skončení příslušného období Clubcard poukázky, na které mu vznikl nárok, a zároveň nevznese svou reklamaci na bezplatné zákaznické lince 800 222 555 do jednoho měsíce od předpokládaného data obdržení vyúčtování uvedeného na účtence, nárok na jejich získání mu zaniká.
Obecně platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Pokud tedy bylo spotřebiteli na infolince sděleno, že na dodání vyúčtování je stanovena lhůta jednoho měsíce, měla být tato lhůta také dodržena.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.