Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Upominky na zaplaceni zbozi me urazi ponevad jsem zadnou zasilku nedostal.Adresa byla na spatne jmeno a adresu,reseni s inkasni spolecnosti reseno c.pripadu 103147 .
Nemuzu uvest nevim nic o produktu, kdyz ho nemam.
NEPOSILAT SLOZENKY NA PLACENI ,NENI ZA CO.
|
Tweet |
V tomto případě spotřebiteli doporučujeme tuto skutečnost společnosti namítnout. Pokud by společnost chtěla vymáhat předmětnou částku soudní cestou, musela by prokázat, že byla uzavřena smlouva, na základě které bylo zákazníkovi zboží dodáno.
Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat, nemůžeme tedy zprostředkovat kontakt mezi spotřebitelkou a společností. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.