Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6627Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 12 minut

Detail stížnosti

Publikováno
28.04.2015, před 10 lety

JINDRICH KOSTKA

Znění stížnosti

Upominky na zaplaceni zbozi me urazi ponevad jsem zadnou zasilku nedostal.Adresa byla na spatne jmeno a adresu,reseni s inkasni spolecnosti reseno c.pripadu 103147 .


Produkt

Nemuzu uvest nevim nic o produktu, kdyz ho nemam.


Požadované řešení

NEPOSILAT SLOZENKY NA PLACENI ,NENI ZA CO.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2015 11:37, před 10 lety

V tomto případě spotřebiteli doporučujeme tuto skutečnost společnosti namítnout. Pokud by společnost chtěla vymáhat předmětnou částku soudní cestou, musela by prokázat, že byla uzavřena smlouva, na základě které bylo zákazníkovi zboží dodáno.

Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat, nemůžeme tedy zprostředkovat kontakt mezi spotřebitelkou a společností. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.