Společnost


Vinted s.r.o.

Počet nahlášených stížností:208
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#66270Byla jsem podvedena.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
15.04.2023, před rokem

Petra Svěchová

Znění stížnosti

Vinted, píši Vam jiz po 7me a žádám Vas uz sedmkrát o odblokování uzivatelky ***, ktera me podvedla a pri reklamaci si me zablokovala! A vy nejste schopni ji odblokovat! A ze 7 nahlášení jste mi odpovedeli jednou, ze se s ní mam zkomunikovat (jak asi, kdyz si me blokla?!!!). Odblokujte ji-chci zpět sve peníze). ***


Produkt

Předmět neodpovídá popisu.


Požadované řešení

Požaduji odblokování uzivatelky ***, at ji mohu zkontaktovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2023 11:38, před rokem

Ochrana kupujícího zahrnuje právo kupujícího požadovat vrácení peněz, pokud dojde ke ztrátě či poškození předmětu během přepravy nebo pokud předmět výrazně neodpovídá uvedenému popisu, a to za předpokladu, že kupující daný problém nahlásí společnosti kliknutím na tlačítko „Mám problém“ v soukromé zprávě.

Jestliže spotřebitel nemá možnost kontaktovat uživatelku, měl by postupovat následujícím způsobem:
- stisknout v konverzaci "Zobrazit detaily stížnosti",
- stisknout "Kontaktuj nás",
- přečíst si podmínky vrácení peněz a stisknout "Potvrdit a odeslat". Stížnost tím předá týmu uživatelské podpory společnosti.

Dále společnost uvádí, že se uživatel může na společnost obrátit prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1).

Další kontakty na společnost Vinted s.r.o.:
- adresa: Zenklova 32/28, 180 00 Praha;
- e-mail: legal@vinted.cz.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2023 15:39, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.