Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Vinted, píši Vam jiz po 7me a žádám Vas uz sedmkrát o odblokování uzivatelky ***, ktera me podvedla a pri reklamaci si me zablokovala! A vy nejste schopni ji odblokovat! A ze 7 nahlášení jste mi odpovedeli jednou, ze se s ní mam zkomunikovat (jak asi, kdyz si me blokla?!!!). Odblokujte ji-chci zpět sve peníze). ***
Předmět neodpovídá popisu.
Požaduji odblokování uzivatelky ***, at ji mohu zkontaktovat.
|
Tweet |
Ochrana kupujícího zahrnuje právo kupujícího požadovat vrácení peněz, pokud dojde ke ztrátě či poškození předmětu během přepravy nebo pokud předmět výrazně neodpovídá uvedenému popisu, a to za předpokladu, že kupující daný problém nahlásí společnosti kliknutím na tlačítko „Mám problém“ v soukromé zprávě.
Jestliže spotřebitel nemá možnost kontaktovat uživatelku, měl by postupovat následujícím způsobem:
- stisknout v konverzaci "Zobrazit detaily stížnosti",
- stisknout "Kontaktuj nás",
- přečíst si podmínky vrácení peněz a stisknout "Potvrdit a odeslat". Stížnost tím předá týmu uživatelské podpory společnosti.
Dále společnost uvádí, že se uživatel může na společnost obrátit prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1).
Další kontakty na společnost Vinted s.r.o.:
- adresa: Zenklova 32/28, 180 00 Praha;
- e-mail: legal@vinted.cz.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.