Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Prosím o logické vysvětlení touto formou ohledně moji stížnosti na řidiče autobusu ČSAD-(ID řidič.**) Chtěli jsme na OPUSTCARD z Mělníka (kód destinace 2230) nahrát celou trasu el. jízdenku v kuse do Jablonce nad Nisou (1001) s tím, že přestoupíme v České Lípě na vlak (integrovaná doprava-autobusy, vlaky, tramvaje) a řidič to s velkou arogancí odmítl a ještě řekl že si máme vystoupit, že nám elektronickou jízdenku do cílové destinace dle kódu, který jsme mu ukazovali nemůže nahrát, pouze to jde z jeho strany na část trasy do České Lípy kudy projíždí, což nám způsobilo problém, že jsme museli opět do pokladny v České Lípě koupit další jízdenku, kde byla fronta lidí a ujel nám tak další přípoj směr Liberec a Jablonec nad Nisou. Tvrdil nám řidič autobusu že, Opustcard je pouze na vlaky přestupní, nikoliv na autobusy což víme že není pravda, když často cestujeme a máme v praxi vyzkoušené přestupy, kde je třeba pouze hlídat časový limit elektronické jízdenky. Pokud jde nahrát celá trasa u pokladny vlakového přepravce do cílové destinace tak v autobusu v rámci integrované dopravy v tarifu IDOL by to též mělo jít u autobusového dopravce na strojku kde vytváří řidič jízdenky cestujícím. U jiných řidičů to běžně bez problémů s ochotou funguje. Nechápu toto jednání a už vůbec ne arogantní přístup řidiče autobusu k cestujícím na kterých mu jak je vidět vůbec nezáleží a nedělá to dobrou pověst ostatním ani též jeho zaměstnavateli jeho hulvátské neprofesionální chování kterým odbývá lidi bez logického vysvětlení a možnosti dalšího řešení. Chtít nejprve vykázat neoprávněně ven z autobusu člověka jenom proto, že se mu nechce nahrát el.jízdenku je nepřijatelné pro slušného cestujícího, kterému může způsobit komplikaci, že se domů ani nedostane pokud by to byl už poslední spoj a musel by kvůli tomu trávit cestující chladnou noc někde venku než pojede druhý den první autobus. Takto by se řidiči autobusů chovat neměli.
Řidič autobusu nenahrál el.jízdenku na celou trasu do cílové destinace platných v tarifu IDOL v zóně kde má platnost
Proškolit řidiče autobusu o systému integrované dopravy v tarifu IDOL, vysvětlit mu účel využití čipové karty-OPUSTCARD podrobněji, aby pochopil, že se dá na ni též přestupovat. Umírnit jeho arogantní chování k cestujícím aby byl více ohleduplný a jednal slušnou formou, ne odrazovat v cestování autobusem a způsobovat někomu stres.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost je možné kontaktovat např. na e-mail: info@csadcl.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.