Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Jde o holící strojky a k nim příslušné hlavice.
1) hlavice z holícího strojku padají
2) byl poslán mužský holící strojek
3) byla obědnána nová holící sada, protože mi bylo řečeno, že stará končí, ale stále mi posílají obě dvě
4) nejsem spokojena s výrobkem (holení není podle mých představ)
5) na zákaznickou linku se nemohu dovolat
westerfield holící strojky pytu classic
Požaduji přerušení obchodního vztahu z důvodu nespokojenosti
|
Tweet |
Z důvodu předběžné opatrnosti doporučujeme spotřebiteli zaslat společnosti doporučeně oznámení o tom, že si nepřeje zasílat žádné další zásilky na adresu společnosti (Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2). Zásilku je žádoucí zaslat s dodejkou a uschovat si kopii.
Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat, nemůžeme tedy zprostředkovat kontakt mezi spotřebitelkou a společností. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.