Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Hezký den.
Několik roků pravidelně konzumuji denně cca jedno modré balení 250 g Knetkebrotu denně.Výrobce Burger Knacke GMBH.
D-39288 BURG.Výroba od r. 1931-manufaktoory.Poslední dva až 3 měsíce je chleba připálený smrdí spáleninou a je mne po něm špatně.
Poslední paragony mám ze 14.3.2023 2x 69,81 Kč
28.3.2023 5x 174,50
6x 209,40
3.4.2023 4x 139,60
Celkem 594,-Kč
Je nepoživatelný a proto požaduji vrátit 594 Kč.
Požaduji vrátit 594 Kč. Zboží mohu předat KHS Plzeň, nebo podám podnět k šetření a provedení rozboru spáleného chleba jaké karcinogeny obsahuje.
To samé mohu podat ČOI Plzeň
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Pokud by se problém s jakostí chleba opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Vážený zákazníku/Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme
si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává
Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle
800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické
centrum, Kaufland Česká republika
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu v rámci tohoto portálu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.