Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#66290STÍŽNOST-Nekvalitní /spálený chleba/ BURGER MITDINKEL.-modré balení 250 g, ruční výroba.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2023, před rokem

Frantisek Klíma

Znění stížnosti

Hezký den.
Několik roků pravidelně konzumuji denně cca jedno modré balení 250 g Knetkebrotu denně.Výrobce Burger Knacke GMBH.
D-39288 BURG.Výroba od r. 1931-manufaktoory.Poslední dva až 3 měsíce je chleba připálený smrdí spáleninou a je mne po něm špatně.
Poslední paragony mám ze 14.3.2023 2x 69,81 Kč
28.3.2023 5x 174,50
6x 209,40
3.4.2023 4x 139,60
Celkem 594,-Kč


Produkt

Je nepoživatelný a proto požaduji vrátit 594 Kč.


Požadované řešení

Požaduji vrátit 594 Kč. Zboží mohu předat KHS Plzeň, nebo podám podnět k šetření a provedení rozboru spáleného chleba jaké karcinogeny obsahuje.
To samé mohu podat ČOI Plzeň


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2023 08:12, před rokem

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Pokud by se problém s jakostí chleba opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.4.2023 10:17, před rokem

Vážený zákazníku/Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme
si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává
Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle
800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické
centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2023 20:05, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu v rámci tohoto portálu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.