Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Objednala jsem si telefon - 5 601 Kč … byl to darek, s jistotou ze Alza priveze vcas, (vsude je napsano - DO PuLNOCI SI OBJEDNAS, RANO V ALZA BOXU MAS) jinak bych nakoupila v obycejnem obchode.
Misto dopravy Praha, AlzaBox.
Driv jsem mela dobrou skusenost s Alzou, ani nemohla jsem si myslet ze se to stane…
Oni nevedeli kde jsou objednavky pokud je již prevzaly dopravce. Zadna komunikace s dopravci, pripominam JE TO ALZA BOX .
Moje objednavka byla u dopravce cca 36 hodin . Co bylo mozne s tim zbozim delat tolik hodin??? Za 36 hodin je mozne dokola 2krat objet Česko !!!!
3krat Alza menila cas doruceni ,myslim si ze pokud bych nezrusila objednavku, tak bych zazila jeste vic zmen terminu.
Nikdy si nebudu objednavat nic v Alza - mela jsem zablokovany cas a ted jeste i zablokovane penize.
Nemuzete slibovat to co neudelate!!!!
Stehuje sklad - OK , upozornete na to primo ve vasi aplikaci, ze objednavky budou mit zpozdeni - at zakazniky se s tim pocitaji.
Nemate kontakt s ridicem, tak tim padem musite zaridit tu komunikace, davajte nejakou informaci o dopravci, aby clovek sam mohl zavolat a zjistit to co potrebuje.
Chytrý mobil Real me, sklo a obal
Požadují abyste přestaly lhát zákazníkům!
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Za včasné doručení zboží je v tomto případě (doprava do AlzaBoxu) odpovědný prodávající, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Zároveň by spotřebitel měl být řádně informován ze strany společnosti ohledně dodání zboží.
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Aktuální informace o čase doručení nalezne spotřebitel dle dostupných informací při výběru AlzaBoxu v košíku na e-shopu společnosti.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, děkuji za Vaši zprávu a společnosti dTest za vyjádření.
Tento případ pro Vás ráda ověřím, ovšem prosím Vás o uvedení referenčního údaje, tedy čísla Vaší objednávky.
Za Vaši odpověď Vám předem děkuji.
S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.