Počet nahlášených stížností: | 116 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Velice obtížné domluva při reklamaci. Prodejce velice špatně komunikuje. Pro další nákup nějakého výrobku si tohoto prodejce 100% nevyberu
Lepší komunikace by byla vážně na místě
|
Tweet |
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Adresa sídla společnosti je: Litevská 1174/8, 100 00 Praha. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese sídla společnosti. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Spotřebiteli doporučujeme si zaslané dokumenty uschovat.
Jelikož z popisu stížnost není zcela zřejmé, jaký problém ohledně reklamace nastal, doporučujeme spotřebiteli se obrátit v případě potřeby další právní konzultace na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
Zcela vylučujeme pravdivost tvrzení, že bychom vám v rozumné době neodpovídali na e-maily. Do 1 pracovního dne míváme schránku došlé pošty vždy zpracovanou a zodpovězenou. Pokud jste skutečným uživatelem, NAPIŠTE prosím v reakci zde na dtestu, kdy jste zaslala na jakou adresu e-mail, na který tvrdíte, že jste nedostala reakci. Jinak nejsme schopni pravdivost tohoto nařčení ověřit a vzhledem k tomu, že nic jiného o sobě ani vaší reklamaci neuvádíte, nemáme vám ani jak pomoci.
Komunikaci dáváme u nás prioritu, e-mail proto pro jistotu uvádíme vždy i na daňovém dokladu. Všem, kdo by měli potřebu reklamovat nebo měli jakýkoli problém, stačí napsat na daný e-mail, který pro ten účel uvádíme přímo na fakturu. Odpovídáme během pár hodin, téměř vždy to stihneme do 1 pracovního dne. Naopak odpovědi na tomto portálu nám většinou zaberou delší dobu, protože jsou zde zveřejňovány s několikadenním zpožděním až po odpovědi administrátorem dtestu.
INFORMACE PRO PŘÍPADNÉ REKLAMUJÍCÍ: Na tomto portálu nám bohužel ve velkém množství případů píšou lidé, které dle jména v objednávkách nelze vůbec najít a následně se po naší reakci na "stížnost" ani neozvou. Nevíme, kdo takové zprávy píše, ale všem, kdo potřebují řešit skutečný problém, jsme samozřejmě k dispozici. Pokud tedy od nás máte zboží, není problém napsat na e-mail uvedený na faktuře nebo v potvrzení objednávky a spojit se s námi, což je nejrychlejší cesta. Reklamační postup, případně postup pro odstoupení od smlouvy, je u nás naprosto standardní a odpovídáme běžně v pracovní době během několika hodin, nejpozději do druhého dne.
Děkujeme
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, prodejce začal reagovat až po mě stížnosti. Já osobně už u něj nakupovat nebudu. Hezký den Součková Jana
Dobrý den, opakujeme náš požadavek:
Již podruhé opakujeme, že zcela vylučujeme pravdivost tvrzení, že bychom vám v rozumné době neodpovídali na e-maily. Do 1 pracovního dne míváme schránku došlé pošty vždy zpracovanou a zodpovězenou. Jelikož stížnost zde zveřejnit trvá několik dnů od jejího sepsání, není možné, že až poté bychom "začali komunikovat", jak tvrdíte. Pokud jste skutečným uživatelem, NAPIŠTE prosím v reakci zde na dtestu, kdy jste zaslala na jakou adresu e-mail, na který tvrdíte, že jste nedostala reakci. Jinak nejsme schopni pravdivost tohoto nařčení ověřit.
Děkujeme
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: