Společnost


Systém Centre s.r.o.

Počet nahlášených stížností:116
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

83%
17%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#66299Reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 měsíců 7 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2023, před rokem

Jana Součková

Znění stížnosti

Velice obtížné domluva při reklamaci. Prodejce velice špatně komunikuje. Pro další nákup nějakého výrobku si tohoto prodejce 100% nevyberu


Požadované řešení

Lepší komunikace by byla vážně na místě


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2023 14:02, před rokem

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Adresa sídla společnosti je: Litevská 1174/8, 100 00 Praha. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese sídla společnosti. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Spotřebiteli doporučujeme si zaslané dokumenty uschovat.

Jelikož z popisu stížnost není zcela zřejmé, jaký problém ohledně reklamace nastal, doporučujeme spotřebiteli se obrátit v případě potřeby další právní konzultace na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.6.2023 10:31, před rokem

Dobrý den,

Zcela vylučujeme pravdivost tvrzení, že bychom vám v rozumné době neodpovídali na e-maily. Do 1 pracovního dne míváme schránku došlé pošty vždy zpracovanou a zodpovězenou. Pokud jste skutečným uživatelem, NAPIŠTE prosím v reakci zde na dtestu, kdy jste zaslala na jakou adresu e-mail, na který tvrdíte, že jste nedostala reakci. Jinak nejsme schopni pravdivost tohoto nařčení ověřit a vzhledem k tomu, že nic jiného o sobě ani vaší reklamaci neuvádíte, nemáme vám ani jak pomoci.

Komunikaci dáváme u nás prioritu, e-mail proto pro jistotu uvádíme vždy i na daňovém dokladu. Všem, kdo by měli potřebu reklamovat nebo měli jakýkoli problém, stačí napsat na daný e-mail, který pro ten účel uvádíme přímo na fakturu. Odpovídáme během pár hodin, téměř vždy to stihneme do 1 pracovního dne. Naopak odpovědi na tomto portálu nám většinou zaberou delší dobu, protože jsou zde zveřejňovány s několikadenním zpožděním až po odpovědi administrátorem dtestu.

INFORMACE PRO PŘÍPADNÉ REKLAMUJÍCÍ: Na tomto portálu nám bohužel ve velkém množství případů píšou lidé, které dle jména v objednávkách nelze vůbec najít a následně se po naší reakci na "stížnost" ani neozvou. Nevíme, kdo takové zprávy píše, ale všem, kdo potřebují řešit skutečný problém, jsme samozřejmě k dispozici. Pokud tedy od nás máte zboží, není problém napsat na e-mail uvedený na faktuře nebo v potvrzení objednávky a spojit se s námi, což je nejrychlejší cesta. Reklamační postup, případně postup pro odstoupení od smlouvy, je u nás naprosto standardní a odpovídáme běžně v pracovní době během několika hodin, nejpozději do druhého dne.

Děkujeme

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2023 14:19, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.8.2023 13:36, před rokem


Jana Součková

Dobrý den, prodejce začal reagovat až po mě stížnosti. Já osobně už u něj nakupovat nebudu. Hezký den Součková Jana

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.8.2023 12:47, před rokem

Dobrý den, opakujeme náš požadavek:

Již podruhé opakujeme, že zcela vylučujeme pravdivost tvrzení, že bychom vám v rozumné době neodpovídali na e-maily. Do 1 pracovního dne míváme schránku došlé pošty vždy zpracovanou a zodpovězenou. Jelikož stížnost zde zveřejnit trvá několik dnů od jejího sepsání, není možné, že až poté bychom "začali komunikovat", jak tvrdíte. Pokud jste skutečným uživatelem, NAPIŠTE prosím v reakci zde na dtestu, kdy jste zaslala na jakou adresu e-mail, na který tvrdíte, že jste nedostala reakci. Jinak nejsme schopni pravdivost tohoto nařčení ověřit.

Děkujeme

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2023 14:50, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.10.2023 19:18, před rokem


Jana Součková

Hodnocení: