Společnost


Tally Weijl Retail Czech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#6630Nevrácení peněz při uznané reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.04.2015, před 10 lety

Drahomíra Šoltová

Znění stížnosti

Dne 25. března 2015 koupila dcera u uvedené společnosti bílou společenskou halenku. Po prvním vyprání a použití jsme zjistili, že je roztržený šev rukávu. Dcerka šla zboží 5. dubna 2015 reklamovat (po 10 dnech od koupi), přičemž dne 26. dubna 2015 byla pomocí sms vyrozumněna o vyřízení reklamace. Dne 28. dubna 2015 jsme se dostavili do prodejny v Palladiu v Praze, kde nám bylo řečeno, že reklamace je uznána a že nám bude vystavena jejich "Gift card" nabitá na hodnotu, za kterou byla pořízena halenka, neboť stejné zboží již nemají k dispozici. Náš nesouhlas tohoto způsobu vyřešení reklamace s žádostí o vrácení peněz, z důvodu odstoupení od smlouvy podle občanského zákoníku, byl "arogantně" odmítnut s tím, že oni postupují dle svých interních reklamačních pravidel a že peníze v žádném případě nevracejí.
Po přesvědčování ze strany pracovnice prodejny, že jinou možnost, než převzetí karty nemáme, jsme ji nakonec převzali, protože jsme se nechtěli dále dohadovat.


Produkt

Woven wrap top, off white, 36


Požadované řešení

Vzhledem k tomu, že uvedené jednání pracovnice mi přišlo velice nefér, chtěla jsem se zeptat, zda-li jsme měli nějakou jinou možnost (bez soudní cesty), abychom získali zpět hotovost (když stejné zboží nebylo k dispozici).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2015 17:55, před 10 lety

Má-li věc zakoupená v obchodě neodstranitelnou vadu a kupující tuto vadu vytkne prodejci v zákonné lhůtě, je podle ustanovení §2169 odst.1 oprávněn požadovat dodání věci nové. Pokud však dodání nové věci bez vad není možné, má kupující právo odstoupit od smlouvy. Toto právo kupujícího nelze omezit vnitřními předpisy prodejce, neboť se jedná o donucující ustanovení zákona. Pokud tedy kupující nesouhlasí s vyřešením reklamace alternativním způsobem (v daném případě vystavením dárkového poukazu), může trvat na vrácení peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2015 18:49, před 10 lety

Společnost Tally Weijl Retail Czech s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Spotřebitelka má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.