Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Není možné, aby si firma Zásilkovna účtovala "přepravné" a za 13 dnů nejen že zásilka nebyla vnitrostátně doručena, ale nic jiného než to že byla dne 4.4.2023 podána se o ní neví. S firmou není jiná možnost komunikace než přes "chatbota", na písemné reklamace nereaguje. Číslo mojí zásilky je Z 231 4729 596.
Urychlené vyřízení doručení, nebo náhrada škody
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Zásilkovna s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupný zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Vepřeku, moc se omlouváme za delší dobu doručení. V systému vidíme, že příjemce již zásilku převzal. Taková doba doručování však rozhodně není standardní a v pořádku. Podejte prosím reklamaci: https://www.zasilkovna.cz/reklamace. Kolegové se vám následně ozvou a věc s vámi dořeší, věříme, že k vaší spokojenosti. Ujišťujeme vás, že uděláme všechno pro to, aby se něco takového neopakovalo. Gabriela, tým Zásilkovny
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu v rámci tohoto portálu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.