Společnost


Miroslav Kadečka

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6632Ztráta tabletu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 9 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.04.2015, před 10 lety

Josef Vinařský

Znění stížnosti

Oprava Notebook poškozený pant.Převzato do opravy 20.1.2014.Do dnešního dne není oprava vyřízena.Přes mnoho osobních urgencí majitel fi nekomunikuje.Jeho spolupracovník neustále opakuje,že NB nemohou dohledat.Na odstoupení od sml.nelze přistoupit,protože předmět sml.není k dispozici.


Produkt

Notebook Asus F7Z cena poř. cca 17 000.-


Požadované řešení

Omluva majitele fi.V případě,že předmět sml.není k dispozici,tak náhrada škody v částce 3.000.-/s ohledem na stáří/.Toto řešení jsem přes opravnu navrhoval před třemi měsíci avšak bez reakce majitele.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2015 12:29, před 10 lety

Ze zákona tedy odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci. Zákonný podklad je obsažen v ustanovení § 2944 občanského zákoníku.

Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2015 15:39, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.