Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,objednala jsem si fialový kabát u perfect dress.eu a platba mněla být přes Twisto.E- Shop mi poslal špatnou velikost a navíc uvádí 30ti denní vrácení zboží nebo výměnu ale tuto lhůtu neuznali ani výměnu a reklamaci neuznali přesto že mi poslali špatnou velikost oni takže chyba byla na jejich straně.Kabát jsem jim vrátila nyní je u nich v e-shopu.O této situaci jsem Twisto průběžně informovala.Vědí ,že jsem kabát vrátila odesílateli kvůli špatné velikosti,vědí , že kabát nemám a presto mně neustále bombardují zprávami o zaplacení.Navyšují poplatky s prodlení a vyhrožují předáním vymahačské firmě, nyní mi napsali,že když zaplatím do 24hodin odpustí mi poplatky.Toto jednání je neetické,nekorektní a myslím že nezákonné.Prosím o pomoc a o vyřešení této situace s firmami perfect dress.eu a jejich schopen a Twistem.
Platba.
Žádám aby firma perfect dress.eu uznala 30ti denní lhůtu na vrácení či výměnu a uznala že mi poslali špatnou velikost zboží a tuto chybu napravili nebo objednávku stornování,a aby informovali Twisto,že platbu za zboží ruší.Twisto nemůže požadovat platbu za zboží které zákazník nemá zvláště když ti to ví.
|
Tweet |
Dodání vadného zboží je již řešeno ve stížnosti ID 66277.
V podmínkách služby je uvedeno, že se uživatel zavazuje uhradit společnosti Twisto postoupenou pohledávku podle vyúčtování, které společnost Twisto zašle na kontaktní e‑mail, do 30 kalendářních dní od expedice zboží nebo poskytnutí služby.
Dále je zde uvedeno, že v případě, že uživatel řádně a včas neuhradí společnosti Twisto jakékoliv peněžité plnění, ke kterému se zavázal na základě smlouvy o Twisto Pay, vzniká uživateli povinnost uhradit společnosti Twisto, kromě dlužné částky, také účelně vynaložené náklady, smluvní pokutu ve výši 0,1 % denně z částky, se kterou je uživatel v prodlení, a zákonný úrok z prodlení.
Případné spory mezi spotřebitelem a společností Twisto payments a.s., platební institucí lze řešit i mimosoudně, a to prostřednictvím Finančního arbitra (Kancelář finančního arbitra, Legerova 1581/69, 110 00 Praha 1, http://www.finarbitr.cz/), který řeší i spory mezi spotřebiteli a finančními institucemi poskytujícími platební služby.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Pěkný den,
je nám líto, že jste měla se s svým nákupem potíže. Jak asi víte, vyšli jsme vám vstříc: prodloužili jsme splatnost vašeho nákupu. Navíc jste neplatila Twistu nic navíc. Věříme, že dnes už je všechno v pořádku. Mějte se hezky.
Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného, popř. o uzavření stížnosti.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému (k prodloužení splatnosti nákupu společností) stížnost uzavíráme s dosažením dohody.