Společnost


CATINI EUROPE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6634Zahradní nábytek,reklamace se nevyřizuje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 9 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.04.2015, před 10 lety

Ladislav Janoušek

Znění stížnosti

stul má uplně jiný tvar a ve prostřed chybí otvor pro slunečník neodpovídá tomu co jsem si objednal,dále u židlí chybí výplet madel proto jsem začal řešit reklamaci ale po jednom imailu už neodepisuji a ani telefon nezvedají ,proto chci výrobek vrátit nebo vyměnit za správný a vzniklé náklady poštovné atd aby udradily ale vůbec nekomunikují děkuji Janoušek


Produkt

set zahradního nábytku 5-dílný avenberg venezia


Požadované řešení

výměnu za ten správný nebo vrácení výrobku a peněz s poštovným které my vznikne ne mojí vinou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2015 17:48, před 10 lety

Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že věc má v době převzetí vlastnosti, které si strany ujednaly, popřípadě které prodávající nebo výrobce inzeroval. Nemá-li věc uvedené vlastnosti, může kupující při uplatnění reklamace požadovat dodání věci nové. Jestliže nelze dodat novou věc bez vad, má kupující právo odstoupit od smlouvy.

Bude-li reklamace prodávajícím uznána, má kupující rovněž nárok na náhradu nákladů spojených s reklamací (např. poštovné).

Pro formulaci dopisu lze vycházet ze vzoru, který je volně k dispozici v níže uvedeném odkazu. Reklamaci doporučujeme podat písemně a zaslat prodejci společně se zbožím.

https://www.dtest.cz/clanek-3269/reklamace-pro-nesplneni-jakosti-pri-prevzeti

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2015 15:41, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.