Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
stul má uplně jiný tvar a ve prostřed chybí otvor pro slunečník neodpovídá tomu co jsem si objednal,dále u židlí chybí výplet madel proto jsem začal řešit reklamaci ale po jednom imailu už neodepisuji a ani telefon nezvedají ,proto chci výrobek vrátit nebo vyměnit za správný a vzniklé náklady poštovné atd aby udradily ale vůbec nekomunikují děkuji Janoušek
set zahradního nábytku 5-dílný avenberg venezia
výměnu za ten správný nebo vrácení výrobku a peněz s poštovným které my vznikne ne mojí vinou
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že věc má v době převzetí vlastnosti, které si strany ujednaly, popřípadě které prodávající nebo výrobce inzeroval. Nemá-li věc uvedené vlastnosti, může kupující při uplatnění reklamace požadovat dodání věci nové. Jestliže nelze dodat novou věc bez vad, má kupující právo odstoupit od smlouvy.
Bude-li reklamace prodávajícím uznána, má kupující rovněž nárok na náhradu nákladů spojených s reklamací (např. poštovné).
Pro formulaci dopisu lze vycházet ze vzoru, který je volně k dispozici v níže uvedeném odkazu. Reklamaci doporučujeme podat písemně a zaslat prodejci společně se zbožím.
https://www.dtest.cz/clanek-3269/reklamace-pro-nesplneni-jakosti-pri-prevzeti
Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.