Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#66360Objednani vymenu pevny internet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2023, před rokem

Yi Chen

Znění stížnosti

byla jsem dnes objednana na 17h na vymenu pevny internetu a zadny technik nedorazil, cekala jsem do 19h nikdo neprisel


Požadované řešení

novy termin k vymenu aby technik opravdu dorazil


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2023 08:11, před rokem

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, za kterou lze považovat i nečinnost při instalaci, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Pokud k takovémuto kroku ze strany společnosti nedojde a spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Reklamaci lze uplatnit:
- písemně: Vodafone Czech Republic, a. s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5;
- vyplněním reklamačního formuláře: https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/.

Kontakt na Centrum péče společnosti Vodafone Czech Republic a.s. pro zákazníky, kteří mají od společnosti pouze pevný internet: 800 77 77 31.

Více informací ohledně reklamace u společnosti Vodafone nalezne spotřebitel zde: https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/reklamace/reklamace-sluzeb/.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.4.2023 13:29, před rokem

Dobrý den, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění ohledně termínu technika. Kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran, a ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář, který je dostupný zde https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone), nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Pro dořešení návštěvy technika na Vaší adrese nás prosím co nejdříve kontaktujte na telefonním čísle *77 z jakéhokoliv Vodafone čísla nebo na telefonním čísle 800 77 00 77 z čísel jiného operátoraa rádi s Vám záležitost dořešíme. Přeji Vám pěkný den. Eva Hablovič Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 10:49, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2023 13:56, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.