Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#66368Neuznaná reklamace, neochota pokračování

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 měsíců 5 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2023, před rokem

Jiří Krnovský

Znění stížnosti

Dobrý den,
první auto jsem si koupil u áček a nebyl žádný problém, tak jsem se rozhodl jít a koupit i druhy vůz. Dojel jsem tedy zase do aaaauto Olomouc 5.3.2023 a vybral jsem si Škoda Yeti 2tdi 103kw, 4x4, 2009 rok výroby, 176 172 km. Celková cena i s Carlife Garance BASIC 244 898Kč.
Nechal jsem udělat výměnu olejů a rozvodů
U toho zjistili tyče stabilizatoru, přední pružiny, silenbloky ramene, dotazy tlumičů, uložení tlumiče.


Vozidlo jsem odvezl tedy do autorizovaného servisu Škoda kde předběžná cena opravy vozu je stanovená na 50 000Kč.
Jen mi přijde neadekvátní když koupím vozidlo za 245 000Kč tak jsem si myslel dobře udělám oleje a rozvody max. třeba 1 tlumič.
Ale ne motor za +/- 50 000Kč 21.4.2023 by vozidlo mělo být opravené tak bude přesnější částka
Do dneška už jsem dal za opravy 23 000Kč
Oleje, filtry, rozvody, tlumiče, pružiny
Požadoval bych od společnosti aaaauto proplacení faktur za opravy vozidla v plné výši nebo snížení ceny vozidla o 70 000Kč.
Dekuji za kladné vyřízení Krnovský


Produkt

Škoda Yeti 2tdi 4x4


Požadované řešení

Proplacení všech faktur v plné výši
Snížení ceny vozidla o 70 000Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 07:23, před rokem

Při koupi ojetého vozidla platí, že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.

U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil. Záruka se také nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím vlastníkem. Nelze však do smlouvy uvést velký výčet vad, kterými by snad vozidlo mohlo trpět, a pak tvrdit, že kupující byl na vady upozorněn. Musí se jednat o konkrétní vady a o jejich přítomnosti musí být kupující poučen.

Pokud by se jednalo o skrytou vadu, na kterou nebyl spotřebitel řádně upozorněn, pak by v takovém případě dovození odpovědnosti za vadu bylo možné.

Pokud by autobazar reklamaci zamítl jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.5.2023 22:15, před rokem

Vážený pane Krnovský,
mám informaci, že se kolegové Vaší reklamací zabývali. Reklamace byla tedy posouzena a já věřím, že jste o výsledku byl kolegy již informován. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.5.2023 04:41, před rokem


Jiří Krnovský

Dobrý den, zrovna včera jsem se dozvěděl verdikt ze servisu, nakonec je praskla hlava. Neopravitelné tak se bude muset vyměnit za druhou. Original náhradní díl 80000Kč + nějaká prace.
Nebo druhy motor.
Reklamace byla posouzena , ze když jsem koupil staré auto musím s tím počítat. Jen jako projev dobré vůle nabízíme 15 000Kč, které už propadly protože mate i časové omezeno.
Takže koupím auto za 244 000Kč
Oprava mě bude stát teď už kolem +/-100 000Kč
Přijde Vám to adekvátní???
Když koupím auto počítám s tím ze určitou investici do nej musím dat, ale ne nový motor, nebo hlavu.
Proto bych jako kompenzaci bral slevu vozidla. 70 000 Kč
Nebo proplacení cele částky opravy vozidla +/- 100 000Kč dodám i fakturu jak bude vozidlo opravené.
Dekuji za kladné vyřízení Krnovský

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2023 10:22, před rokem

Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby měla možnost spotřebiteli nabídnout jiné řešení s ohledem na jím uvedené předpokládané náklady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2023 12:02, před rokem

Spotřebitel doplnil následující:
15.3. První reklamace ztráta chladici kapaliny a přehřivá se. Reklamaci neuznali.
Vozidlo jsem odvezl do servisu kde bylo zjištěno praskla hlava a přidřené turbodmychadlo. Oprava za 100 000Kč
15.5. jsem podal tedy druhou reklamaci , kterou zase neuznali ale kompenzaci nabídli 25000Kč.
Bohužel v autorizovaném servisu jsem se dozvěděl verdikt, že je praskly i blok motoru.
Oprava stoupla na částku 170000Kč
Vše jsem podal na ČOI na mimosoudní řešení.
I přes ČOI nabídly Ačka jako kompenzaci 40 000Kč.
Na vozidle jsem najezdil necelých 450km a to od 5.3.-15.3.
Od té doby vozidlo stoji v autorizovaném servisu, dokončena oprava by měla být 30.6.
To jsi doopravdy můžou Ačkaři dovolit tak suverénně okrást člověka a vše projde?
ČOI taky toho teda moc nezmohla.

K tomu dodáváme, že v případě že se nepodaří spor vyřešit ani skrze mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci, může se spotřebitel s celou věcí obrátit na soud.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.7.2023 10:23, před rokem

Vážený pane Krnovský,
věc jsem prověřovala a mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Předpokládám, že kolegové s Vámi vše již dořešili. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2023 20:42, před rokem

Děkujeme společnosti za součinnost a žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření. Neučiní-li tak, budeme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2023 16:39, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému (k vyjádření společnosti ohledně vyřešení záležitosti) stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.