Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pozor na boty Rieker - Remonte!
Výrobce zklamal, nebo prodejce PONPOL, s r.o. Havířov klamal??
Před rokem jsem si koupila boty značky Remonte, byla jsem informována, že se jedná o vyšší úroveň značky Rieker, a jelikož s boty Rieker mám velmi dobré zkušenosti, věřila jsem, že Remonte budou ještě kvalitnější, tomu i napovídala docela vysoká cena 2 390, - Kč.
Chtěla jsem boty do města i do přírody, prodavačka mi nabídla boty, které odpovídaly mé představě, byly vzhledově velmi pěkné, vystavené v obchodě mezi teniskami.
Boty jsem využila cca 10x loni na jaře a na podzim, na běžné procházky, žádné turistické túry, v létě i v zimě zůstaly řádně vyčištěné uloženy ve skříni. Boty jsou pohodlné, měkké, odpružené, letos na jaře jsem je využila poprvé na běžné městské procházce a po ní jsem zjistila, že se pod patou pravé a částečně i levé boty objevila vypouklina, pod ní díra. Reklamovala jsem tuto vadu, ale má reklamace byla zamítnuta s tím, že jsem si podrážku sama prodřela a a záruka, podotýkám že výrobce nabízí 2 letou záruční dobu, se na to nevztahuje.
Jaký materiál teda použil výrobce na podrážku, která se po půl roce prodře a vytvoří se v ní díry? Podotýkám, že nemám ani nadváhu, ani vadu chůze a boty jsem si nekupovala ani na dálkové pochody, ale ani do rakve!
Nemám náladu, ani chuť trávit čas přesvědčováním "odborníků" kteří posuzují reklamace, a jsou placení za to, aby mě přesvědčili, že když jsem si koupila "vysoce módní obuv", tak si musím být vědoma její omezenou životností, pár měsíců stačí! Na tuto skutečnost mě prodávající asi zcela záměrně neupozornila, naopak mi boty vřele doporučila, i když věděla, jakou obuv požaduji. Obuv s tak krátkou životností bych si rozhodně nekoupila!
Chci na to upozornit další zákazníky! Vysoce módní obuv zn. Remonte si pořiďte jen pro domácí použití, nejlépe k příležitostní chůzi na koberci! Věřím, že moje informace bude užitečná! A před zkoušením obuvi v obchodech si nechte nejprve předložit záruční list a seznamte se, zda se nejedná jen o vysoce moderní obuv, neboť ta není určena k běžné chůzi!
Když jsem si, bohužel dodatečně, přečetla recenze prodávající i reklamace vyřizující firmy PONPOP s.r.o. Havířov - Město, zjistila jsem, že nejsem jediná, kdo se nechal napálit, proto píšu toto hodnocení a zároveň stížnost na nekalou službu prodávající firmy.
Prosím o zveřejnění,
jsem s pozdravem,
Jarmila Horáková, Ostrava
neuznaná reklamace
Požaduji vrátit peníze na mé jméno do prodejny v Ostravě, Jiráskovo náměstí
|
Tweet |
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Pokud má spotřebitel podezření na klamavou obchodní praktiku společnosti, může se s podnětem obrátit na Českou obchodní inspekci, která vykonává dozor nad zákonem o ochraně spotřebitele (https://www.coi.cz/podatelna/).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.