Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vasecigareta.cz
13.32015 jsem zakoupil grip Vamo V6
20.3.2015 jsem byl reklamovat poprvé, grip nedetekoval clearomizér
1.4.2015 zboží opraveno - výměna s vyjádřením o spálené elektronice, pravděpodobně motanou spirálkou a s žádostí o zaslání clearomizéru v případě další reklamace
10.4.2015 druhá reklamace tentokrát chyba No Load
16.4.2015 reklamace zamítnuta - údajně zkratovaná elektronika nesprávným používáním, údajné prolití liquidem.
16.4.2015 komunikace s reklamačním technikem, Kde mi bylo natvrdo sděleno, cituji:"To si myslíte že vám ji budeme měnit 10x za půl roku." Následně stočil řeč na to, že si motám spirálky(což není pravda používám pouze originální). A na to, že jsem měl zaslat clearomizér, který není koupen u nich a jiný nemám takže ho nemohu poslat. Výsledkem této komunikace bylo prohlášení, že z toho tekl liquid(chvílemi dle technika i voda) po rozdělání krabičky. Tato skutečnost by se projevila již při přebírání zboží na prodejně a tomu tak nebylo.
17.4.2015 Odesláno znovu s průvodním dopisem
26.4.2015 Vráceno se stejným závěrem
Vamo V6
Oprava, výměna nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud kupující uplatnil své právo z vadného plnění u prodávajícího v zákonné lhůtě, má právo na vyřízení reklamace, nikoli však na její bezpodmínečné uznání. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení a mechanické poškození. Projeví-li se však vada v průběhu prvních šesti měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Jestliže prodávající reklamaci zamítá, měl by prokázat, že věc byla při převzetí kupujícím v bezvadném stavu.
Spotřebitel může trvat na uplatněné reklamaci s odkazem na nesplněnou jakost. Pro formulaci dopisu je možné využít vzor, který je volně k dispozici v níže uvedeném odkazu.
https://www.dtest.cz/clanek-3269/reklamace-pro-nesplneni-jakosti-pri-prevzeti
Dobrý den,
v případě této reklamace si skutečně stojíme za vyjádřením našeho technika. Nejednalo se ani v prvním případě o výrobní vadu výrobku, ale o nesprávné používání. Proto Vám byla i první reklamace zamítnuta, ale v rámci snahy vyjít Vám vstříc jsme přesto grip Vamo V6 vyměnili - z naší dobré vůle. Stejně tak jsme Vás upozornili na příčinu (voda = e-liquid byl zalitý uvnitř elektroniky), což způsobilo její zkratování, a proto jsme požadovali v případě opakovaného problému dodání také clearomizéru, který je evidentně vadný a protéká (byť jste říkal, že jste ho nekupoval u nás) - abychom ho zkontrolovali. A opravdu Vám nemůžeme opakovaně měnit celou elektroniku v případech, kdy si ji sám zničíte používáním evidentně špatného clearomizéru od jiného prodejce.
Opravdu se snažíme řešit všechny problémy (i když se nejedná o výrobní vadu či špatnou jakost zboží) a vždy vyjít zákazníkům vstříc. Vzhledem k tomu, že se jedno de fakto o bezplatnou mimo reklamační opravu (protože reklamace byla zamítnuta), byl především clearomizér, který způsoboval poničení celého gripu a elektroniky, opravdu nutný. Na závěr jen dodám že (voda / liquid) netekl z krabičky, ale byl přímo uvnitř elektroniky a tím ji zkratoval.
S pozdravem,
Jan Válek
VaseCigareta.cz
Pokud prodávající trvá na svém způsobu vyřízení reklamace a pokud se zároveň spotřebitel domnívá, že toto vyřízení je nesprávné, lze uvážit řešení sporu v občanskoprávním řízení. Vzhledem k tomu, že se jedná o vadu vytýkanou v průběhu prvních 6 ti měsíců od převzetí zboží, ponese důkazní břemeno prodávající. Zamítnutí reklamace by tak mělo být řádně odůvodněno, nejlépe provedením odborného posudku.
Nebude-li v rámci naší služby dosaženo mimosoudního řešení sporu, budeme nuceni strany odkázat na soudní řízení a stížnost uzavřít pro nedosažení dohody. Přesto se domníváme, že by spotřebitel měl mít možnost se k věci také vyjádřit.
Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.