Společnost


Vaprio.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#6638Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.04.2015, před 10 lety

Jaroslav Krčmář

Znění stížnosti

Vasecigareta.cz

13.32015 jsem zakoupil grip Vamo V6

20.3.2015 jsem byl reklamovat poprvé, grip nedetekoval clearomizér

1.4.2015 zboží opraveno - výměna s vyjádřením o spálené elektronice, pravděpodobně motanou spirálkou a s žádostí o zaslání clearomizéru v případě další reklamace

10.4.2015 druhá reklamace tentokrát chyba No Load

16.4.2015 reklamace zamítnuta - údajně zkratovaná elektronika nesprávným používáním, údajné prolití liquidem.

16.4.2015 komunikace s reklamačním technikem, Kde mi bylo natvrdo sděleno, cituji:"To si myslíte že vám ji budeme měnit 10x za půl roku." Následně stočil řeč na to, že si motám spirálky(což není pravda používám pouze originální). A na to, že jsem měl zaslat clearomizér, který není koupen u nich a jiný nemám takže ho nemohu poslat. Výsledkem této komunikace bylo prohlášení, že z toho tekl liquid(chvílemi dle technika i voda) po rozdělání krabičky. Tato skutečnost by se projevila již při přebírání zboží na prodejně a tomu tak nebylo.

17.4.2015 Odesláno znovu s průvodním dopisem

26.4.2015 Vráceno se stejným závěrem


Produkt

Vamo V6


Požadované řešení

Oprava, výměna nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2015 17:28, před 10 lety

Pokud kupující uplatnil své právo z vadného plnění u prodávajícího v zákonné lhůtě, má právo na vyřízení reklamace, nikoli však na její bezpodmínečné uznání. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení a mechanické poškození. Projeví-li se však vada v průběhu prvních šesti měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Jestliže prodávající reklamaci zamítá, měl by prokázat, že věc byla při převzetí kupujícím v bezvadném stavu.

Spotřebitel může trvat na uplatněné reklamaci s odkazem na nesplněnou jakost. Pro formulaci dopisu je možné využít vzor, který je volně k dispozici v níže uvedeném odkazu.

https://www.dtest.cz/clanek-3269/reklamace-pro-nesplneni-jakosti-pri-prevzeti

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.4.2015 18:52, před 10 lety

Dobrý den,

v případě této reklamace si skutečně stojíme za vyjádřením našeho technika. Nejednalo se ani v prvním případě o výrobní vadu výrobku, ale o nesprávné používání. Proto Vám byla i první reklamace zamítnuta, ale v rámci snahy vyjít Vám vstříc jsme přesto grip Vamo V6 vyměnili - z naší dobré vůle. Stejně tak jsme Vás upozornili na příčinu (voda = e-liquid byl zalitý uvnitř elektroniky), což způsobilo její zkratování, a proto jsme požadovali v případě opakovaného problému dodání také clearomizéru, který je evidentně vadný a protéká (byť jste říkal, že jste ho nekupoval u nás) - abychom ho zkontrolovali. A opravdu Vám nemůžeme opakovaně měnit celou elektroniku v případech, kdy si ji sám zničíte používáním evidentně špatného clearomizéru od jiného prodejce.

Opravdu se snažíme řešit všechny problémy (i když se nejedná o výrobní vadu či špatnou jakost zboží) a vždy vyjít zákazníkům vstříc. Vzhledem k tomu, že se jedno de fakto o bezplatnou mimo reklamační opravu (protože reklamace byla zamítnuta), byl především clearomizér, který způsoboval poničení celého gripu a elektroniky, opravdu nutný. Na závěr jen dodám že (voda / liquid) netekl z krabičky, ale byl přímo uvnitř elektroniky a tím ji zkratoval.

S pozdravem,

Jan Válek
VaseCigareta.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2015 16:01, před 10 lety

Pokud prodávající trvá na svém způsobu vyřízení reklamace a pokud se zároveň spotřebitel domnívá, že toto vyřízení je nesprávné, lze uvážit řešení sporu v občanskoprávním řízení. Vzhledem k tomu, že se jedná o vadu vytýkanou v průběhu prvních 6 ti měsíců od převzetí zboží, ponese důkazní břemeno prodávající. Zamítnutí reklamace by tak mělo být řádně odůvodněno, nejlépe provedením odborného posudku.

Nebude-li v rámci naší služby dosaženo mimosoudního řešení sporu, budeme nuceni strany odkázat na soudní řízení a stížnost uzavřít pro nedosažení dohody. Přesto se domníváme, že by spotřebitel měl mít možnost se k věci také vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2015 09:25, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2015 11:21, před 10 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.