Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den, dne 12.4.2023 byl odesílatelem vložen balíček do Z-boxu a od té doby tam leží, ačkoli nejprve jsme byli ujištěni o urgenci vyzvednutí a dnes dorazila informace, že zrovna ten jediný box ( který fungoval při vkládání ) se nepodařilo kurýrovi otevřít. Všechny ostatní balíčky nabral.
Požaduji buď vrácení poštovného a poskytnutí tak této služby zdarma nebo alespoň omluvu od zodpovědné osoby.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Růžičko, abychom se k vašemu případu mohli blíže vyjádřit a prověřit jej, potřebujeme číslo zásilky. Pak se na to moc rádi podíváme. Gabriela, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o reakci, popřípadě o uzavření stížnosti.
Hodnocení: