Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, nabídli jste nám navýšení internetu, my s tím souhlasili, po vyřízení zakázky s navýšením rychlosti internetu nám někdo, kdo tuto zakázku vyřizoval úplně internet odpojil a to bylo vše. Pro nás nastali samé problémy, žádný operátor nám nebyl schopný nic vysvětlit hodinové telefony a nic. K nám prostě žádný internet netekl a to i já jako lajk jsem na modemu viděl. Dva dny bez internetu TV atd. V dnešní době kdy je pro dělání školy a úkolů 1 dítě na střední a bez úkolů dvě děti na ZŠ potřebují. Dělat přes net úkoly . Omluvence typu že nemají úkoly, se nám vysmáli. Vyjádření kompenzace 46 Kč
Kateřina Nezpěváková
Kladné napravení vyřízení objednávky, potrestání toho kdo to vyřizoval , adekvátní náhradu
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Z výše uvedeného vyplývá, že vhodným nárokem při uznání reklamace by měla být sleva z ceny v adekvátní výši. Navíc, pokud spotřebiteli vznikla neposkytnutím služby škoda (zvýšená cena dat apod.), může rozdíl v ceně po společnosti v rámci reklamace taktéž požadovat. V tomto případě nám tedy kompenzace ve výši 46,- Kč adekvátní nepřijde.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Hezký den,
mrzí mě, že došlo k potížím po navýšení rychlosti na přípojce a omlouváme se za komplikace. V případě, že dojde k nefunkčnosti připojení a je chyba na naší straně, dochází ke kompenzaci za dobu nefunkčnosti připojení. Nárok na kompenzaci "ušlého zisku" není. V případě, že s výší kompenzace nesouhlasíte, je vhodné se obrátit na reklamační oddělení, které je na naší prodejně či lince 800 02 02 02.
S pozdravem
Monika Morysová
O2 Guru, O2 Czech Republic a.s.
Děkujeme společnosti za vyjádření.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla na výše uvedené reagovat a informovat o dalším vývoji případu.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.