Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#66399Chybné doručení poukázky k výplatě důchodu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 58 minut

Detail stížnosti

Publikováno
19.04.2023, před rokem

Eva Jánská

Znění stížnosti

ČSSZ Praha mi zaslala důchod 4.4 2023, 11.4. byla vystavena poukázka typu B na mou adresu. Do 18.4. jsem čekala na poukázku marně a telefonovala na ČSSZ a pošty, kde mě ujistili, že nikde poukázka není. 19.4. jsem se vydala na poštu 1 v Liberci, kde mi nakonec v systému našel zaměstnanec překážky částku a vyplatil mi konečně důchod. Večer mi paní téhož příjmení Jánská, přinesla poukázku do bytu s tím, že jí poukázka nepatří. Doručovatelka pošty 1 Liberec 1, která doručuje poštu do *** vhodila poukázku do jiné schránky. Byla bych ráda, kdyby se to již neopakovalo. Zůstala jsem 2 týdny bez prostředků. Děkuji Eva Jánská, důchodce


Požadované řešení

Aby se již nikdy neopakovalo, děkuji

Eva Jánská


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2023 13:37, před rokem

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.