Společnost


XLMX obchodní s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#66403Chybně dodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.04.2023, před rokem

Renata Blažková

Znění stížnosti

Dobrý den,
v únoru jsem si na prodejně v Olomouci zakoupila velkou postel s matrací, která byla na objednávku a dětskou postýlku s přebalovacím pultem. Koncem března mi přišel email, že je zboží nachystáno k odběru, zajistila jsem si odvoz, ale jaké bylo překvapení, když mi dovezli zboží domů i s papírem, na kterém bylo napsáno, matrace nenalezena. Okamžitě jsem kontaktovala prodejnu,ale protože byl zrovna víkend, slíbili mi, že zavolají v pondělí, jak tuto situaci vyřeší. V pondělí jsem volala sama a sdělili mi, že matraci našli a po dohodnutí mi ji dovezli domů. Byla jsem ráda, že se vše celkem rychle vyřešilo. Po této zkušeností jsem raději řekla synovi, ať zavčas zkontroluje postýlku. Když mi ovšem sdělil, že místo 3 krabic bílé postýlky má doma 2 krabice hnědočerný psací stůl, tak to už bylo na mě opravdu moc. Opět jsem kontaktovala prodejnu a žádala jsem o vyřešení. Odpoledne mi volal nějaký pán, který uznal, že chyba se stala na jejich straně a že mi postýlku dovezou a odvezou psací stůl. Byly to zbytečné problémy, které jsem pořád musela řešit a když jsem pána požádala o nějakou kompenzaci s tím, že si mladí chtějí koupit ještě komodu pro dítě, odbyl mě, že můžu být ráda, že mi přivezou postýlku, že to je vlastně pro mě kompenzace. Pracuji v podobném obchodu a vím, že zákazníkům se vždy vychází vstříc a pokud nastane situace, kde chyba se stane na straně prodejny, vždy se poskytne zákazníkovi kompenzace za způsobené problémy, na které se domluví. Vždy jsem kupovala nábytek do celého bytu jen u vás, prodavači byli vždy milí a vstřícní, ale tato zkušenost mě dost odradila.
S pozdravem
Renata Blažková


Produkt

Kupní smlouva č. ***


Požadované řešení

Prosím o slevu na zakoupení komody pro dítě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2023 14:25, před rokem

Jestliže nebylo dodáno zboží v souladu s objednávkou, je možné zboží reklamovat, jak již dle popisu spotřebitel učinil. V daném případě může spotřebitel požadovat dodání nové věci v souladu s objednávkou. Není-li to možné, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a požadovat navrácení peněžních prostředků.

O slevě na další nákup rozhoduje prodávající a není jeho povinností tuto slevu, jestliže již reklamaci vyřešil dodáním zboží, spotřebiteli poskytnout.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2023 17:37, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2023 14:44, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.