Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 10.12.2014 jsem objedal v internetovém obchodě CZC.cz.s.r.o mobilní telefon GSM Nokia 515 dualSIM byl to dárek k vánocům.pro
manželku.
Měla do té doby starší typ Nokia3110.Kartu bylo třeba upravit ,
tak jsme navštívili ( 27/12/2014 )ve Vrchlabí firmu Mgr.Stanislava Joukala,
kde mi kartu upravili a dali do telefonu. Nefunkovala , dali mi novou a řekli , že to může nějakou dobu trvat než bude funkční že síť je přetížená. Jelikož se tak nestalo , poslali
telefon na záruční opravu firmě Microsoft arvato. Reklamace však
byla zamítnuta,podle ,,znalců,, jsem telefon poškodil sám.P.Joukal
ani já jsme s vyjádřením nesouhlasili neboť se stejným problémem
u stejného tipu telefonu měli ještě jednoho zákazníka.Telefony
tedy s vyjádřením svím i nás zákazníků poslali spět a žádaljsme o přehodnocení.Jednoduše řečeno , výsledek byl , že telefon je neopravitelný z důvodu ,že na tento typ telefonu již nejsou náhradní díly.
Telefon jsme tedy zaslali spět na CZC.cz a žádali vrácení
peněz neboť jsme ztratili k výrobku důvěru atd.Telefonicky mi
( bohuže jsem si nezapamatoval jméno pracovníka )oznámili ,že
reklamaci zamítají a peníze mi nevrátí.09/04/2015 jsem se ještě
jednou snažil s firmou domluvit ale marně. Výsledek toho všeho je
,že více jak čtyři měsíce nemám ani telefon ani peníze , neboť
ani ten mi do dnešního dne nevrátili.
S pozdravem
Fišera V.
Žádám buď vrácení peněz nebo alespoň nový telefon.
|
Tweet |
Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem. Zamítnutí reklamace zároveň musí být odůvodněno písemně. Prodávající následně vrátí věc spotřebiteli.
Dobrý den pane Fišero,
prosím o poslání čísla faktury.
Děkuji.
Lukáš Boček
Manažer reklamací
Dobrý den, číslo faktury je 1114279227.
S pozdravem
Vl. Fišera
Dobrý den pane Fišero,
dle protokolů, přiložených u reklamace, Vám opravu zamítli již v aut. servise. Stejné stanovisko je tedy logicky i ze strany prodejce.
Prosím o vyhotovení znaleckého posudku.
Děkuji za pochopení a omlouvám se za komplikace.
LB
Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.