Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#66411Zkažené mléko

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2023, před rokem

Blanka Bakalářová

Znění stížnosti

Dobrý den, ráda bych upozornila na problém s mlékem.
V minulých týdnech jsme koupili v prodejně Kaufland Slaný 2 balíky plnotučného mléka od firmy Pragolaktos. Mléko má minimální trvanlivost do 27.8. 2023.
Jsem velmi rozezlena, že polovinu mléka jsem musela vylít. Je zkažené, hořké. U jednoho bych to pochopila, ale v podstatě jako bychom si koupili 12 ks mléka za cenu 24, protože jeden balík byl komplet zkažený. Při dnešních cenách potravin jsem fakt naštvaná, nicméně, účtenku samozřejmě nemám, abych mléko mohla vrátit.
Upozorňuji na to alespoň takto, protože si myslím, že zřejmé nebudu jediná. Mléko už si u vás nekoupím, nebo alespoň rozhodně ne Pragolaktos, nemám na rozhazování.
S pozdravem Blanka Bakalářová


Produkt

Mléko plnotučné, 3,5 % Pragolaktos 1l , minimální trvanlivost do 27.08. 2023 trvanjivost


Požadované řešení

Jelikož nemám účtenku, chápu, že nemůžu požadovat zpět peníze, nicméně, kompenzaci v podobě slevy 200 kč na nákup mléka, které nebude zkažené bych opravdu vítala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2023 09:45, před rokem

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Spotřebitel může podat též podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.4.2023 10:22, před rokem

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland
zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit
na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu
kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 10:48, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.6.2023 23:05, před rokem


Blanka Bakalářová

Hodnocení:

Komentář: Ze společnosti Kaufland přišla emailem omluva s připomínkou, že jsem jediná, kdo si na něco takového stěžoval. Oproti účtence by zboží vyměnili.