Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,31.5.2013 jsem koupila varnou konvici Bosch.U této konvice popraskala umělá hmota na podstavci konvice.Reklamaci jsem chtěla odnést do internetového obchodu.Tam mě bylo sděleno,abych vadu nafotila a spolu s vyplněným reklamačním dotazníkem odeslala,že reklamace bude posouzena.Během dne mě došla tato odpověď.
levneELEKTRO.cz
Litujeme
Odpověď na Vaši reklamaci
Vážený zákazníku,
v tomto případě se, prosím, obraťte přímo na autorizovaný servis společnosti Bosch, neboť je nutné, aby byl spotřebič posouzen autorizovaným servisním technikem.
Společnost Bosch má servisní střediska po celé republice. Jejich seznam naleznete pod tímto odkazem: http://www.bosch-home.com/cz/autorizovan%C3%BD-servis.html
V servisním středisku, které se nachází nejblíže Vašemu bydlišti, poté bude provedena záruční oprava. Pokud nebude možné závadu odstranit, servis o tomto sepíše servisní protokol. Reklamace bude dořešena v návaznosti na vyjádření autorizovaného servisu.
S pozdravem
J.L. – reklamace
S toto odpovědí nesouhlasím,domnívám se ,že mám komunikovat s prodejcem u ,kterého jsem výrobek zakoupila, pokud uplatňuji reklamaci v záruční době a ne se servisem.
Děkuji za vyřízení mé reklamace.
S pozdravem Vagnerová Dana
Varná konvice Bosch TWK 8611
Chtěla,bych vyměnit zboží nebo navrácení peněz.
|
Tweet |
Práva z odpovědnosti za vady se dle § 625 zák. č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku, uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc koupena. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy.
Jestliže se tedy autorizovaný servis uvedený v záručním listě nachází v místě pro spotřebitele bližším (a tedy dostupnějším), měla by být reklamace uplatněna přímo u tohoto servisu.
Pokud bude reklamace prodejcem uznána, má kupující právo na náhradu nákladů vzniklých při uplatňování práva z vadného plnění (poštovné za zaslání zboží k reklamaci apod.).
Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.