Společnost


ELEKTRA PV, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#6642Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 8 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.04.2015, před 10 lety

Dana Vagnerová

Znění stížnosti

Dobrý den,31.5.2013 jsem koupila varnou konvici Bosch.U této konvice popraskala umělá hmota na podstavci konvice.Reklamaci jsem chtěla odnést do internetového obchodu.Tam mě bylo sděleno,abych vadu nafotila a spolu s vyplněným reklamačním dotazníkem odeslala,že reklamace bude posouzena.Během dne mě došla tato odpověď.


levneELEKTRO.cz
Litujeme
Odpověď na Vaši reklamaci
Vážený zákazníku,
v tomto případě se, prosím, obraťte přímo na autorizovaný servis společnosti Bosch, neboť je nutné, aby byl spotřebič posouzen autorizovaným servisním technikem.
Společnost Bosch má servisní střediska po celé republice. Jejich seznam naleznete pod tímto odkazem: http://www.bosch-home.com/cz/autorizovan%C3%BD-servis.html
V servisním středisku, které se nachází nejblíže Vašemu bydlišti, poté bude provedena záruční oprava. Pokud nebude možné závadu odstranit, servis o tomto sepíše servisní protokol. Reklamace bude dořešena v návaznosti na vyjádření autorizovaného servisu.
S pozdravem
J.L. – reklamace



S toto odpovědí nesouhlasím,domnívám se ,že mám komunikovat s prodejcem u ,kterého jsem výrobek zakoupila, pokud uplatňuji reklamaci v záruční době a ne se servisem.


Děkuji za vyřízení mé reklamace.


S pozdravem Vagnerová Dana


Produkt

Varná konvice Bosch TWK 8611


Požadované řešení

Chtěla,bych vyměnit zboží nebo navrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2015 16:47, před 10 lety

Práva z odpovědnosti za vady se dle § 625 zák. č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku, uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc koupena. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy.

Jestliže se tedy autorizovaný servis uvedený v záručním listě nachází v místě pro spotřebitele bližším (a tedy dostupnějším), měla by být reklamace uplatněna přímo u tohoto servisu.

Pokud bude reklamace prodejcem uznána, má kupující právo na náhradu nákladů vzniklých při uplatňování práva z vadného plnění (poštovné za zaslání zboží k reklamaci apod.).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2015 15:44, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.