#66424Poslali úplně jiné boty!!!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 7 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2023, před rokem

Radek Vedral

Znění stížnosti

Poslali úplně jiné boty!!!


Produkt

Poslali kecky místo outdorových bot


Požadované řešení

Vrácení peněz a boty ať si strší kamsi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2023 15:12, před rokem

V obchodních podmínkách na webu rdukaa.com je uvedena společnost FADEL-BEATTY LIMITED z Irska, přičemž další společností, která je uvedena v kontaktech na této stránce je společnost LAYLA LIMITED z Hong Kongu. Spotřebitel může zkusit kontaktovat e-shop prostřednictvím e-mailu support@pukrtyuo.com, který je na tomto e-shopu označen za kontaktní e-mail.

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli.

Jestliže již lhůta pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodů uplynula, je možné zboží reklamovat. Podle § 2169 platí, že má-li věc vady (věc neodpovídá objednávce), může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci v souladu s objednávkou. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Z výše uvedeného vyplývá, že spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit či zboží reklamovat, ale vzhledem k tomu, že stránky obsahují více společností a nevíme, s kým spotřebitel smlouvu uzavřel a vůči komu může nárokovat svá práva, je šance na uplatnění práva minimální.

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si daný e-shop před zaplacením kupní ceny ověřili, což lze učinit např. na určitých recenzních portálech.

Pokud by byl prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2023 13:14, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2023 15:53, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.